Мета кафедри – підготовка конкурентоздатного фахівця-психолога, який володіє фундаментальними науково-практичними знаннями інноваційного характеру; здатний до творчої професійної діяльності та самовдосконалення у психологічних центрах, науково-дослідних лабораторіях, психологічних службах навчальних закладів, установ та підприємств, наукових установах в галузі психології на відповідній посаді, сфера застосування яких передбачена відповідно до НКУ ДК 003:2010 «Класифікатор професій».
Науково-педагогічні працівники кафедри проходять стажування у наукових та освітньо-наукових установах, закладах освіти, підприємствах, організаціях, беруть участь у програмах підвищення кваліфікації, тренінгах, семінарах. Викладачі університету мають можливість пройти стажування за "Освітньою програмою професійного розвитку науково-педагогічних викладачів КиМУ"
організацію освітнього процесу, формування матеріально-технічного та методичного забезпечення
упровадження інноваційних методів організації освітнього процесу та застосування прогресивних освітніх технологій
розширення академічної мобільності, яка складається з істотного розширення мобільності студентів, викладацького персоналу для взаємного збагачення європейським і світовим досвідом створення сприятливих умов для реалізації Навчання впродовж життя
підвищення ефективності та якості практичної підготовки психологів з питань профільної підготовки, а саме оволодіння сучасними перспективними методиками психологічної допомоги.
організацію та виконання студентських науково-дослідних робіт
примноження інтелектуального потенціалу кафедри, розвиток науково – дослідної бази, подальше вдосконалення професіоналізму викладацького складу
підготовка майбутніх психологів базується на застосуванні й поєднанні різноманітних форм та методів навчальної діяльності, які підвищують пізнавальну активність студентів, формують інтерес до загальнонаукових і професійних знань, озброюють інтелектуально-практичними прийомами прикладної діяльності завдяки оптимальному використанню викладачами сучасних методик і технологій навчання.
Наукова-дослідна діяльність викладачів кафедри проводиться в межах науково-дослідної теми Інституту лінгвістики та психології «Теоретичні та прикладні аспекти перекладу, світової літератури, психології та педагогіки в контексті міжкультурної та міжмовної комунікації»(науковий керівник теми – Нагачевська О.О., к.філол.н., доцент). Тема зареєстрована в УкрІНТЕІ (державний реєстраційний номер 0116U005372).
Основні напрями наукових досліджень:
персоналізація та персоніфікація фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти;
психологія ксенофобії, особливості прояву у студентів;
психологічні аспекти інклюзії в сучасному освітньому просторі;
інтегративні моделі арт-терапії;
психологія остракізму в освітньому просторі.
Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу представлено для кожної дисципліни у вигляді силабусів з усіх освітніх компонентів, програми всіх видів практик, достатнім фондом підручників і навчальних посібників. Система методів навчання базується на принципах цілеспрямованості, бінарності, активної та безпосередньої взаємодії викладача і студента. Поряд із проведенням традиційних лекційних, семінарських і практичних занять застосовуються активні та інтерактивні методи навчання, що сприяє розвитку критичного мислення, самостійного прийняття рішення в конкретній ситуації, розвиває швидкість реакції з оптимальним варіантом вибору тактики, активізує здобувачів освіти, розвиває аналітичні та комунікативні здібності, вміння діяти самостійно у реальній ситуації.
Результати наукових досліджень викладачів висвітлюються в науково-методичних доробках (наукові публікації у фахових збірниках, матеріали конференцій, науково-методичні праці).
Публікації:
Мартиненко С.М., Кулакевич Т.В. Енциклопедія освіти Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень; заст. гол. ред. В. І. Луговий, О. М. Топузов; відп. наук. секр. С. О. Сисоєва; редкол.: О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко та ін]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ. Юрінком Інтер: 2021. С. 319-320, 332
Мартиненко С. М., Кулакевич Т.В. Зміст, форми і методи формування в учнів готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції// Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: 2021. С. 41-51.
Мартиненко С. М Інформаційна технологія моделювання захворюваності та інвалідності молоді України//Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: С. 33-41.
Мартиненко С.М. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект.//Неперервна професійна освіта: теорія і практика: (Серія: Педагогічні науки). К.:ТОВ «Видавниче підприємство «Едельвейс»,2021. Вип.3(68). С.28-32
Назаревич В.В Еволюційні тенденції булінгу як остракізація контактів у навчальному середовищі// Психологічні перспективи. 2021. № 37 с.168 – 174
Назаревич В.В. Дослідження остракізаторських тенденцій за допомогою проективного тесту «Я зустрів чужого».// Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія». 2021. №12. с. 4 – 11
Svitlana Martynenko The problem of personalization and personification of professional training and its implementation in higher education institutions as a need of time // EDUCATION: MODERN DISCOURSES Number 4, 2021. ISSN 2617-3107 (Print) / ISSN 2617-7811 (Online) / ISSN-L 2617-3107. Р. 164-170
Мартиненко С.М., Дроботько І.Д. Діагностичні методики визначення готовності майбутніх психологів до психокорекційної роботи з подолання тривожності у підлітків // № 3 (2022): Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. С. 108-112
Мартиненко С.М. Персоналізація та персоніфікація професійної підготовки в умовах змішаного навчання // Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків (Київ, 25 – 26 березня 2021 року)
Мартиненко С.М. Хай слово мовлене інакше, та суть в нім наша зостається // Українське слово мовами народів світу (Київ–Дрогобич, 28 квітня 2021 року)
Мартиненко С.М. Європейський вектор моделювання і розвитку освітнього середовища закладу вищої освіти // Науково–практичний семінар «Сучасна наука: проблеми, здобутки, перспективи», м.Умань. 09 червня 2021 року
Мартиненко С.М., Кулакевич Т.В. Реалізація програми професійного розвитку викладачів в умовах багатопрофільного університету // Інноваційний розвиток університетської науки та освіти: глобальний і національний вимір змін: збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 17 – 18 березня 2022 року) К.: КиМУ, 2022. С. 13 –25
Мартиненко С.М. Національні тенденції векторно-моделювального розвитку університетської освіти і науки // ХХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток університетської науки та освіти: глобальний і національний вимір змін», м. Київ. 17 – 18 березня 2022 року
Мартиненко С.М. I Міжнародна науково-практична конференція «Психологічне здоров’я особистості в контексті процесів глобалізації: методологія дослідження, реалії та перспективи» (PHPCPG: MR, RP), м. Київ. 17 березня 2022 року
Мартиненко С.М. Соціалізація молоді в умовах воєнного стану // ХХІІІ Міжнародний «Тиждень освіти дорослих» в Україні: захист українських дітей і дорослих для збереження життя культурної і природної спадщини світу, м. Київ. 11 – 17 вересня 2022 року
Назаревич В.В. Ознаки остракізму в процесі адаптації до освітнього середовищі. Наукові перспективи. 2022. № 16
Назаревич В.В. Організація системи спілкування в освітньому середовищі з ознаками остракізації. Наука і освіта. 2022. №1.
Назаревич В. В. Психосоматичне реагування на психологічне навантаження та стрес. (Паросток). Україна, Київ, 3 квітня 2021 року. Інтерактивна лекція.
Назаревич В. В. Кольоротерапія в системі саморегуляції (Міжнародна професійна конференція "Компетентність практикуючого психолога"). Україна, Київ, 10 квітня 2021 року. Лекція
Назаревич В.В. Використання моделі інтегративної арттерапії в ситуації кризи. (ХIХ Міжнародна міждисциплінарна науково-практична «Простір арттерапії: місце особистості в часи суспільних трансформацій.»). Україна, Київ, 17 – 18 червня 2022 року. Доповідь
Мартиненко С.М., Кулакевич Т.В. Енциклопедія освіти Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень; заст. гол. ред. В. І. Луговий, О. М. Топузов; відп. наук. секр. С. О. Сисоєва; редкол.: О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко та ін]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ. Юрінком Інтер: 2021. С. 319-320, 332
Мартиненко С. М., Кулакевич Т.В. Зміст, форми і методи формування в учнів готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції// Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: 2021. С. 41-51.
Мартиненко С. М Інформаційна технологія моделювання захворюваності та інвалідності молоді України//Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: С. 33-41.
Мартиненко С.М. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект.//Неперервна професійна освіта: теорія і практика: (Серія: Педагогічні науки). К.:ТОВ «Видавниче підприємство «Едельвейс»,2021. Вип.3(68). С.28-32
Назаревич В.В Еволюційні тенденції булінгу як остракізація контактів у навчальному середовищі// Психологічні перспективи. 2021. № 37 с.168 – 174
Назаревич В.В. Дослідження остракізаторських тенденцій за допомогою проективного тесту «Я зустрів чужого».// Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія». 2021. №12. с. 4 – 11
Мартиненко С.М. Удосконалення університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання в ЗВО /С. М. Мартиненко//Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Науково методичний журнал. К.:ТОВ «Видавниче підприємство «Едельвейс»,2020. Вип.4(65). С.7-13
Мартиненко С. М. Зміст, форми і методи формування в учнів готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції// Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: 2021.С. 41-51.
Мартиненко С. М. Інформаційна технологія моделювання захворюваності та інвалідності молоді України// Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: 2021.С. 33-41.
Мартиненко С.М. Персоналізація та персоніфікація професійної підготовки в умовах змішаного навчання // Збірник матеріалів ХХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків», 25 – 26 березня 2021 року / Київський міжнародний університет. К.: КиМУ, 2021. Т.1. С. 82–88.
Назаревич В. В. Соціальне вигнання як форма остракізації в навчальному середовищі / В. В. Назаревич. //Психологія реальність і перспективи. – 2019. – №13. – С.82 – 89 (http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/96
Назаревич В. В. Функції остракізму в освітньому середовищі / В. В. Назаревич. //Психологія реальність і перспективи. – 2020. – №14. – С.177 – 186 (http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/202/ ).
Назаревич В. В. Явище остракізму в системі трансцендентальних понять життєвої форми / В. В. Назаревич. // Психологічні перспективи. – 2019. – №34. – С. 155 – 174 (DOI: https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-155-174 ).
Назаревич В. В. Принципи психологической корекции остракизированной личности/ В. В. Назаревич. // Modern scientific researches. – 2020. – №13 (6). – С. 12 – 23 (DOI: 10.30889/2523-4692.2020-13-06-007
W. Ostracyzm – wykluczenie spoleczne – niekorzystna sytuacja spoleczna / Nazarewycz. W. // european humanities studies: state and society. – 2020. – № 2 – С. 26 – 47.
Назаревич В. В. Психологічні засоби профілактики остракізму в інклюзивному просторі: методичний посібник / В. В. Назаревич – київ: «принтхаус», 2021. – 64 с.
Борейчук І. О. Філософський компонент психології «іншого» в системі остракізації середовища/ І. Борейчук, В. Назаревич // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький, 2019 Том. 42, Вип. 1 : Психологія. С. 120–130.
Радзівілова І. А. Критерії і показники сформованості готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності. Молодий вчений. 2018. № 6(80). С. 169–171.
Радзівілова І.А. Psychological-pedagogical problems and prospects of distance learning of students during the Covid-19 pandemics. 2021.
Кулакевич Т.В. Психологічний супровід професійного становлення майбутніх психологів у кризові періоди навчання в ЗВО// Психологічні науки: проблеми і здобутки: Збірник наукових праць Київського міжнародного університету й Інституту соціальної та політичної психології НАПН України. К.: КиМУ, 2020. Випуск (2) 16. С. 152–167
Кулакевич Т.В. Зміст, форми і методи формування в учнів готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції// Контекстуалізація орієнтирів на створення стійкого благополуччя людини в здоров’язбережувальному просторі України; науково-просвітницький альманах, Київ: 2021.С. 41-51.
Кулакевич Т. В. Психологія міжособистісного спілкування. Методичні рекомендації до вивчення курсу студентів коледжу КиМУ спеціальності 5.14010301 Туристичне обслуговування. Київ: КиМУ, 2019. 59 с.
Кулакевич Т. В. Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти доктора філософії з спеціальності 015 Професійна освіта. Київ: КиМУ, 2019. 73 с.
Кулакевич Т. В. Психологія в професійній освіті. Комплекс навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни Київ: КиМУ, 2019. 68 с.
Кулакевич Т.В. Практикум з психології Курс лекцій. К.: КиМУ, 2019. 247 с.
Ustiak N.V. Vynokurov M.V. Оn scientific contribution of the carriage rolling stock: retrospective aspect // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2019 № 1 С. (наукометричние видання) (до друку)
Ustiak N.V. Professor M. V. Vynokurov: Stages of freight wagons creation (1930-1950) // Історія науки і техніки: Зб. наук. праць. 2019. Том 9 Вип. С. (наукометричне видання) (до друку)
Абрамян Н.Д. Психоаналіз. Курс лекцій.К.: КиМУ, 2019. 178 с.
Устяк Н.В. Науково-технічний аналіз формування парку пасажирських вагонів професором М.В. Винокуровим // Історія науки і біографістика. 2019. № 1. URL: http://inb.dnsgb.com.ua/2019-1/18.pdf (фахове видання)
Устяк Н.В. Професор М.В. Винокуров про розвиток вагонного гос подарства на залізницях колишнього СРСР (1917–1937 рр.) // Історія науки і біографістика. 2018. № 1. (фахове видання) URL: http://inb.dnsgb.com.ua/2018-1/index.html
Устяк Н.В. Внесок професора М.В. Винокурова у підвищення технічних швидкостей руху поїздів та покращення ходових якостей вагонів // Історія науки і техніки: Зб. наук. праць. 2018. Вип. 12. С. 81‒93(наукометричне видання)
Устяк Н.В. Академік Всеволод Арутюнович Лазарян (1909‒1978) ‒ вчений, педагог, організатор науки і освіти (до 110-річчя від дня народження) // Історія науки і техніки: Зб. наук. праць. 2018. Вип. 13. С. 406‒416 (наукометричне видання)
Устяк Н.В. Формування першого вагонного парку: аналіз технічних рішень професором М.В. Винокуровим // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2018. № 4 С. 71-74 (наукометричне видання)
Устяк Н.В. Внесок вчених та інженерів у розвиток вагонобудування // Емінак: науковий щоквартальник. – 2018. № 2 (22) Т. 1. С.141‒146 (наукометричне видання)
Шарко О.В. Явище систематичної неясності: логіко-філософський аналіз: Монографія. ‒ К. : Вид-во КиМУ, 2018. ‒ 342 с.
Кулакевич Т.В. Профорієнтація та профвідбір: курс лекцій. – К.: КиМУ, 2018. 263 с.
Мартиненко С.М. Я – студент: навчальний посібник / [Огнев’юк В.О., Жильцов О.Б., Караман С.О. та ін. за заг. ред. Огнев’юка В.О.]. – 3-є вид., зі змінами. –К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. – С. 44–71.
Кулакевич Т.В. Технології психологічного консультування: «Сімейне консультування»: Курс лекцій. – К.: КиМУ, 2017. – 260 с.
Абрамян Н.Д. Загальна психологія: курс лекцій. – К.: КиМУ, 2017. – 334 с.
Шарко О.В. Парадокс «Купа»: історико-філософська розвідка // Гуманітарні студії. Збірник наукових праць. – Київ: КНУ імені Т. Шевченка ВЦП «Київський університет». – 2015. – Випуск 25 – С. 212–220
Участь науково-педагогічних працівників кафедри у наукових конференціях, круглих столах:
Перспективи особистісного зростання молодих науковців України в умовах воєнного стану
Організація освітнього процесу в закладах освіти України в умовах воєнного стану
ХХVІІІ Міжнародна науково-практична конференція науково-педагогічних працівників «Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного стану»
Наукова дискусія «Мотивація здобувачів освіти до навчання як складова академічної доброчесності»
Майстер-клас Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців лютий 2020 р. м. Київ, КиМУ
ХХV Міжнародна науково-практична конференція Сучасні стратегії розвитку університету в контексті євроінтеграції 21-22 травня 2020 року, м. Київ
Науково-практичний семінар «Як успішно опублікувати наукову статтю в журналах міжнародних баз даних». Модератор – Алекс Званський.(грудень 2019 р.).
Дванадцята Всеукраїнська науково-практична конференція "Україна, українська мова – світ ХХІ століття у діалозі культурно-мовних, морально-громадських цінностей особистості та педагогічних систем" (жовтень 2019 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Практична філософія і нова українська школа» "Європейський вимір якості освіти"(травень 2019 р.).
Освітологія – 2019. Забезпечення якості вищої освіти в університеті: рух України до Європейського Союзу "Європейський вимір якості вищої освіти" (квітень 2019 р.)
Науково-практична конференція студентів коледжу КиМУ на тему «Формування мотиваційно-цілісного ставлення студентів до навчально-пізнавальної діяльності в контексті евроінтеграційних процесів» "Психологічні особливості професійної діяльності фахівців юридичного профілю"(квітень 2019 р.)
ІІІ Міжвузівська науково-практична конференція «Теоретичні та прикладні аспекти викладання іноземних мов, перекладу, психології та світової літератури». "Емоційний інтелект в парадигмі сучасної психології"(березень 2019 р).
Сучасний вимір та стратегії розвитку особистісно-професійної компетентності педагога "Особистісно-професійне становлення вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти"(березень 2019 р).
Європейський вибір України у контексті світових політичних процесів. "Сучасні виміри та стратегії формування особистісно-професійних компетентностей викладачів в умовах діяльності вищого освітнього закладу"(березень 2019 р).
ХХIV Міжнародна конференція науково-педагогічних працівників «Європейський вибір України в контексті світових політичних процесів», "Сучасні цивілізаційні зміни і особистість дитини" (березень 2019 р).
ХХІІІ Міжнародна конференція науково-педагогічних працівників «Формування європейських стандартів, цінностей та безпекового простору – стратегічний напрям української держави» "Філософські основи культури" (березень 2019 р).
майстер клас «Вплив агресивності на стиль поведінки молоді в конфліктній ситуації» (22 травня 2019 р.).
науково-практичний семінар «Особистість в умовах кризи: соціально-психологічний підхід» (20 травня 2019 р.)
круглий стіл «Суб‘єктивне відображення психосоматичного здоров‘я» (17 травня 2019 р.)
наукова конференція «Актуальні проблеми психології малих груп» (14 травня 2019 р.)
науково-практичний семінар «Особливості стосунків «психолог-клієнт» у сучасному середовищі» (22 квітня 2019 р.)
круглий стіл «Роль спілкування у формуванні особистості» (13 березня 2019 р.)
ІІІ Міжвузівська науково-практична конференція «Теоретичні та прикладні аспекти викладання іноземних мов, перекладу, психології та світової літератури» (12 березня 2019 р.)
майстер клас «Психологічні особливості розвитку комунікативного потенціалу майбутніх психологів» (5 березня 2019 р.)
майстер клас «Проблема самовладання у психології волі» (26 лютого 2019 р.)
круглий стіл «Генетична психологія особистості» (18 лютого 2019 р.)
науково-практичний семінар «Визначення структури соціального інтелекту особистості в парадигмі процесуально-діяльнісного психологічного підходу» (13 лютого 2019 р.)
9 th International conference «Science and society» (1 st February 2019, Hamilton, Canada)
4 th International Scientific Conference Science progress in European countries «New concepts and modern solutions Hosted by the ORT Publishing and The Center for Scientific Research “Solution”» (December 28, 2018 Stuttgart, Germany)
майстер клас «Психологічні детермінанти самоефективності особистості» (12 грудня 2018 року)
науково-практичний семінар «Особливості процесу соціально-психологічної адаптації першокурсників з особливими потребами» (5 грудня 2018 року)
дебати «Нові форми, методи та засоби навчання в перевірці знань в системі освіти» (13 листопада 2018 року)
круглий стіл «Мотиваційні аспекти формування позитивного професійного іміджу у студентів-Психологів» (2 листопада 2018 року)
майстер клас «Індивідуально-психологічні та ґендерні особливості пам‘яті студентів» (23 жовтня 2018 року)
науково-практичний семінар «Системність психологічного знання у сучасному суспільстві» (9 жовтня 2018 року)
круглий стіл «Базові компоненти професійної компетентності психолога» (20 вересня 2018 року)
Науково-педагогічні працівники та студенти факультету є учасниками заходів за участю видатних діячів і роботодавців, проведених в КиМУ:
Для реалізації творчих здібностей студенти залучаються до наукової, роботи беруть участь у Всеукраїнських
конкурсах студентських наукових робіт, серед яких:
ХХV Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених, аспірантів та студентів «Науковий потенціал та інновації: молодіжні ідеї та перспективи в умовах євроінтеграціних процесів» (дистанційна форма проведення) 28-29 травня 2020 року
Практика студентів є важливою складовою частиною процесу підготовки висококваліфікованих фахівців. Вона надає студенту можливості набути реального практичного досвіду, навичок самостійної роботи, необхідних йому в подальшій професійній діяльності, а також закріпити та збагатити теоретичні знання, отримані в університеті.
Кафедра забезпечує проходження здобувачами освіти практики.
Бази практики:
Міжнародний благодійний фонд «Здоров’я українського народу».
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Києво-Святошинський районний навчально-методичний Центр практичної психології.
Інститут лінгвістики та психології КиМУ (психологічна служба)
Калинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1
Національна гвардія України в,ч 3066
Рада ветеранів АТО Дніпровського району м. Києва
Надвірнянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Дитячий центр «Королівство знань»
ДП «Мобільний рятувальний центр ДСНС України»
Позааудиторна робота
Позааудиторна робота зі студентами ґрунтується на активній роботі кураторів, які приділяють значну увагу питанням дисципліни, моралі, етики, формуванню дружніх стосунків у студентських академічних групах, а також сприяють прискоренню психофізіологічної адаптації першокурсників, формуванню поваги до обраної професії.
Кафедра психології та педагогіки постійно співпрацює із закладами середньої освіти, технікумами, коледжами в межах програми «Школа – КиМУ: партнери в освіті», з метою поширення інформації про спеціальності факультету проводяться різні профорієнтаційні заходи, серед них:
Профорієнтаційна зустріч із випускниками спеціалізованої школи №196 м.Києва