Науковий керівник:
Хачатурян Х. В., кандидат філологічних наук, професор, президент КиМУ.
Основне завдання:
- дослідження авторської методики викладання іноземних мов професора Хачатуряна Х.В., зокрема, його сутності: комунікативний підхід, використання під час занять аутентичних матеріалів, музичного супроводу, моделювання реальних комунікативних ситуацій, що сприяє засвоєнню мовних одиниць у типових комунікативних контекстах і створенню реальних умов для усного й письмового іншомовного спілкування;
- виявлення наукового потенціалу університету, що сприятиме перспективному його розвитку як визначного науково-методичного лінгвістичного осередку України.
Науковий керівник:
С.М. Мартиненко, доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи.
Мета роботи:
формування і розвиток соціально-комунікативних умінь, навичок комунікативної компетентності здобувачів освіти і викладачів вищої школи, вдосконалення їхньої інформаційно-комунікативної компетентності в умовах змішаного навчання, моделювання дидактичної системи і освітнього процесу, вдосконалення комунікативної компетентності з застосуванням інтерактивних методів і засобів навчання.
Основне завдання:
розширити категорійний дискурс поняття комунікативної компетентності здобувачів освіти і викладачів вищої школи, розроблення концепції відповідної дидактичної системи, впровадження в освітній процес активних комунікативних технологій, подолання бар’єрів у професійному спілкуванні та комунікації.
Науковий керівник:
Л.М. Щербак, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри комп’ютерних наук.
Мета роботи:
розробка актуальних інформаційних технологій математичного і комп'ютерного моделювання, аналізом і синтезом функціювання складних об'єктів і систем.
Основне завдання:
розробка теорії та методів оцінювання в умовах невизначеності та конфлікту, створення систем підтримки прийняття рішень для аналізу технічних соціально-економічних та екологічних процесів.
Науковий керівник:
І. В. Дроздова , доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри клінічних дисциплін та медсестринства
Мета роботи:
формування сучасного підходу до інтенсифікації профілактики та лікування артеріальної гіпертензії з урахуванням ризику серцево-судинних захворювань (ССЗ), їх основних переваг залежно від факторів і модифікаторів ризику, супутніх захворювань і переваг для пацієнтів
Основне завдання:
профілактика ССЗ на індивідуальному (у практично здорових людей, хворих із встановленими ССЗ, а також у пацієнтів із діабетом, сімейною гіперхолестеринемією або хронічним захворюванням нирок) і популяційному рівнях (місцевих і загальнодержавних відділів охорони здоров'я та збереження навколишнього середовища).
Науковий керівник:
Ступницький Ростислав Миколайович, доктор медичних наук професор, декан стоматологічного факультету, Заслужений лікар України.
Мета роботи:
обґрунтування концептуальних основ лікування хворих із частковою втратою зубів на підставі експериментально перевірених методів діагностування , окреслення адекватних лікувально-профілактичних заходів на основі застосування новітніх технологій.
Основне завдання:
вивчити проблему лікування хворих різного віку, що мають певні ускладнення, визначити параметри їхнього захисту, опрацювати комплекс лікувально-профілактичних заходів із метою корекції та проведення комплексного лікування, створити комп’ютерну модель застосування конструкцій комбінованого зубного протеза, впровадити методику лікування в заклади охорони здоров’я.
Науковий керівник:
Мушкудіані О. Н., доктор філологічних наук, професор, професор кафедри соціальних комунікацій та аудіовізуального мистецтва.
Мета роботи:
дослідження теорії та історії соціальних комунікацій, журналістики, видавничої справи та редагування в історичному розвитку, соціолінгвістики, психолінгвістики, прикладних соціально-комунікаційних технологій, книгознавства, мовознавства і мистецтвознавства з урахуванням сучасних реалій.
Основне завдання:
аналіз творчої спадщини письменників–класиків, їхнього внеску в розвиток літературознавства, публіцистики, соціолінгвістики, книгознавства, теорії перекладу, розширення композиційного наповнення творчого доробку, порівняння жанрової та стилістичної різноманітності через сучасний вимір класичного надбання.