ХХVІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків»

25.03.2021

ХХVІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків»

25 березня 2021 року в Київському міжнародному університеті було проведено щорічну традиційну ХХVІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків» (платформа ZOOM).

Модератор конференції: Мартиненко Світлана Миколаївна, д.пед.н., професор, проректор з науково-педагогічної роботи Київського міжнародного університету.

Тематичними напрямами пленарного засідання були актуальні проблеми реформування професійної освіти, зокрема: моделювання освітнього процесу: новітні світові та європейські практики; професіоналізація майбутніх фахівців у процесі євроінтеграції; правові засади професійної підготовки в Україні: досвід і перспективи; нова парадигма професійної підготовки в системі змішаного навчання; сучасні аспекти інформаційно-комунікаційних технології в освіті; інноваційні концепти архітектурної освіти; професійна готовність здобувачів освіти до міжкультурного спілкування; професійна підготовка студентів ЗВО: її ознаки та якість; сучасний стан і перспективи розвитку медичної освіти в Україні; професійна підготовка і сучасний менеджмент в умовах інтеграційних процесів.

У пленарному засіданні взяли участь 24 учасника, як із України, так і  закордону (Аргентина, Індонезія, Польща, Франція, Грузія).

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

З вітальним словом до учасників і гостей конференції звернувся президент Київського міжнародного університету професор Хачатурян Хачатур Володимирович, привітав усіх присутніх і побажав плідної роботи та приємного спілкування. З вітанням звернувся також Отець Віталій Клос, доктор церковно-історичних наук, проректор з наукової роботи Київської Православної Богословської Академії УПЦ. Він закцентував увагу на формування в здобувачів освіти християнських цінностей у процесі професійної підготовки з урахуванням досвіду європейських країн. Від закладів вищої освіти – партнерів – Рафал Рабілас, проректор із питань співпраці з іноземними ЗВО Академії ВСБ, м. Домброва Гурніча, Польща, який висловив вдячність за співпрацю у сфері вищої освіти.

Привітання прислали також наші друзі та партнери: Петро Лилик, аргентинський нейрохірург-новатор українського походження, засновник і директор Інституту внутрішньосудинної хірургії та інтервенційної радіології «ENERI» м. Буенос-Айрес (Аргентина), голова Української центральної репрезентації в Аргентинській Республіці, почесний консул України в м. Ла-Плата; Робі Нурх Хаді,  професор Індонезійського національного університету, завідувач аспірантури, м. Джахарта (Індонезія); Лаша Чаквадзе, д.мед.н., керівник Міжнародного комітету з набору та прийому студентів Європейського університету, м. Тбілісі (Грузія).

Досить цікавими і конструктивними були панельні доповіді. Зокрема, Чижевський Борис Григорович, к.пед.н., керівник секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Заслужений працівник освіти України розкрив концептуальні засади професійної підготовки в умовах євроінтеграції. Павловський Сергій Анатолійович, д.мед.н., доцент, голова Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації у виступі окреслив концептуальні засади адміністративно-правового регулювання медичної освіти в умовах євроінтеграції. Мосьпан Наталія Вікторвна, д.пед.н., доцент, професор кафедри іноземних мов Київського університету імені Бориса Грінченка детально окреслила проблеми взаємодії вищої освіти і ринку праці в Європейському союзі. Соколова Ірина Володимирівна, д.мед.н., професор, професор кафедри організації вищої освіти управління охорони здоров’я та гігієни Донецького національного медичного університету у виступі та презентації продемонструвала розвиток медичної освіти України, визначивши синергію міжнародних стандартів і європецських практик забезпечення якості. Данченко Тетяна Володимирівна, к.ю.н., професор КиМУ, проректор з навчально-виховної роботи Київського міжнародного університету висловила власне бачення умов проведення в ЗВО єдиних державних кваліфікаційних іспитів, поділилася досвідом  і окреслила перспективи подальшого їх упровадження.

Цікавим був також виступ Дроздової Ірини Володимирівни, д.мед.н., завідувача кафедри клінічних дисциплін та медсестринства Навчально-наукового медичного інституту ПЗВО «Київський міжнародний університет» з проблеми кардіологічної патології та Covid-19: як зберегти життя людини в умовах пандемії, що є досить актуальним для всіх нас.

Завершив панельні дискусії цікавий інформаційний виступ Шергіна Сергія Олександровича, д.політ.н., професора кафедри міжнародних відносин та туризму про мегатренди глобального розвитку та футурології міжнародних відносин.

Учасниками конференції було прийнято резолюцію, в якій визначено пріорітетні напрями розвитку професійної підготовки в Україні в умовах євроінтеграції освітнього процесу. Науково-педагогічні працівники вважають своїм професійним обов’язком сприяти розбудові національної системи освіти, формувати національну інтелектуальну еліту, для цього оволодівати інноваційними механізмами набуття і передачі знань майбутнім фахівцям, удосконалювати професійну компетентність і майстерність.

Організатори конференції висловили щиру подяку вченим, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти м. Києва, Хмельницького, Полтави, Дніпра, Умані, Черкас, Кропивницького, Сум, Чернівців, Вінниці, Івано-Франківська, Дрогобича, Тернополя, Херсону, які долучилися до участі в панельних дискусіях, презентації власного бачення шляхів реформування системи освіти в Україні, глибоку науковість та інноваційність.