Стратегічна сесія-виставка «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України: партнерство та європейські стандарти»

29.11.2021

29 листопада 2021 року о 10.00 годині здобувачі третього освітньо-наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта, спеціальності 015 Професійна освіта взяли участь у Стратегічній сесії-виставці «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України: партнерство та європейські стандарти».

Ця виставка були присвячена відкриттю Центру педагогічної та управлінської досконалості для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні для реалізації Концепції розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі партнерства та започаткуванню Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти.

Участь у сесійній-виставці взяли: представники Міністерства освіти і науки України, Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; партнери проєкту; науково-педагогічні працівники закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти, які зацікавлені в підготовці викладачів професійної освіти;  роботодавці.

Під час засідання Стратегічної сесії-виставки «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України: партнерство та європейські стандарти» були розглянуті такі питання:

  • нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні;
  • шляхи поглиблення партнерства в підготовці педагогів професійного навчання;
  • партнерська взаємодія зі стейкхолдерами системи ПТО в Харківській області;
  • реалізація стратегії розвитку Української інженерно-педагогічної академії шляхом партнерської взаємодії на базі Центру педагогічної та управлінської досконалості для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні.

На засіданні тренінг-сесії «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України» було обговорено:

  • механізми партнерської взаємодії закладів професійної (професійно-технічної) освіти зі стейкхолдерами;
  • технічна творчість здобувачів освіти спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» як засіб підвищення професійної педагогічної майстерності;
  • аналіз та планування життєвих цілей у викладачів системи професійної (професійно-технічної) освіти;
  • ефективна комунікація, взаємодія і партнерство в роботі сучасного викладача – тренінг із застосуванням LEGO технологій;
  • цифровий простiр сучасного педагога, гейміфiкацiя освітньго процесу, інтерактивнi засоби освітньої взаємодiї;
  • візуалізація проєктування продуктів fashion- індустрії.

На круглому столі «Партнерство для підготовки викладачів професійної освіти в Україні та розбудова асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти» було презентовано проєкт «Erasmus+ PAGOSTE» та «Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти та її завдання в контексті розвитку професійної освіти України», а також висвітлено проблеми:

  • підготовки викладачів професійної освіти в Україні: проблеми і тенденції розвитку;
  • роботодавці у сфері професійної освіти і підготовки вчителів: важливі партнери і зацікавлені сторони;
  • ЕРАЗМУС+ як нова можливість розвитку інтернаціоналізації та співпраці для професійної освіти України.

Відбулася дискусія щодо напрямів партнерства для підготовки кадрів професійної освіти в Україні та  роботи Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти.