15 травня 2018 р. студенти спеціальності «журналістика» Інституту журналістики та Коледжу Київського міжнародного університету з пізнавальним візитом відвідали редакцію Inter Media Group, до складу якої входять телеканали «Інтер», «Інтер+», НТН, К1, К2, «МЕГА», «Піксель», «Zoom», «Enter-фільм» (організатор – доцент Козак В.А., канд.філол.наук, кафедра теорії та історії журналістики).
Першими перед майбутніми медійниками відчинилися двері студії програми «Свідок», яка щоденно транслюється на телеканалі НТН. Співробітник каналу, пан Віктор, ознайомив студентів зі специфікою роботи ведучого телеканалу, який проводив екскурсію, зокрема, що робочий день ведучого ранкових програм починається о четвертій годині ранку в тому випадку, коли вихід в ефір о сьомій ранку, за три години ведучий повинен прокинутися, «розбудити» свої голосові зв'язки (в такий час, як відомо, вони ще в «сплячому режимі»), загримуватися (феї-гримери та феї-костюмери приїжджають на роботу найпершими). Робота журналіста не менш кропітка. Щоб підготувати 1–1,5 хвилини повноцінного відеоматеріалу, знімальній групі доводиться працювати протягом 18–19 годин. Виокремив пан Віктор і одну з найважливіших особистих якостей працівника телеканалу – пунктуальність. Адже 2–3 хвилини «простою» обходяться телеканалу дуже дорого. З кожним запізненням формується «комок», який гальмує роботу всієї команди.
Побували студенти і в апаратних монтажу та звуку. Побачили серед іншого ту апаратуру, з якої все починалося ще 1996 року. Як з'ясувалося, свого часу вона коштувала просто захмарно. Найбільше майбутніх медіа-акул здивувало плиткове покриття в одному із коридорів на підлозі, що постійно «хрускотіло» під ногами. Як пояснили на «Інтері», під ногами прокладено величезну кількість комунікацій.
Наприкінці екскурсії студенти завітали до студії «Ранку з «Інтером», де дізналися про можливість проходження практики на телеканалі «Інтер», а також багато іншого, що найбільше цікавило саме їх. Студенти залишали телеканал із хорошими враженнями та намірами ще повернутися (але вже за досвідом) на Inter Media Group.
За матеріалами
Каріни МАРТИРОСЯН,
(студентка ІІ курсу Інституту журналістики КиМУ).