Випускова кафедра - кафедра психології та педагогіки.
Освітній процес
Перелік компонентів освітньо-професійної програми
- Теорія і практика вищої школи
- Наукове спілкування іноземною мовою
- Психологічні основи стратегічного менеджменту
- Теоретико-методологічні проблеми психології
- Методика викладання фахових дисциплін
- Методика та організація наукових досліджень
- Психологічне забезпечення переговорного процесу
- Психологія творчості
- Гендерна психологія
- Психологія іміджу
- Клінічна психодіагностика
- Психологія організації
- Основи психотерапії
- Технології психологічного консультування
- Науково-дослідна практика
- Педагогічна (асистентська) практика
- Теоретичні основи психосоціального розвитку особистості
- Теоретичні засади психології соціальної депривації
- Методологія психології бізнес-консультування та бізнес-тренінгу
- Методологія психології управлінського консультування
- Теорія і практика неврології та психіатрії
- Теорія і практика психології психічно хворих
- Теоретико-методологічні засади корекційної андрагогіки
- Теорія і практика психологічного супроводу інклюзивної освіти
- Теоретичні аспекти психокорекції кризових станів
- Теоретичні основи психології життєвих криз
- Теорія і методологія психології лідерства
- Теорія і практика психології конкурентно здатності
- Теоретико-методологічні основи психології масової поведінки
- Теоретико-методологічні засади психології консолідації
- Теоретичні аспекти профайлінгу
- Теоретичні засади нейротехнологій
- Теорія і практика організації психологічної служби в закладах освіти
- Теорія і практика соціально-педагогічної діяльності психолога
Освітній процес підготовки студентів здійснюється в спеціалізованих аудиторіях: лабораторія експериментальної психології, тренінговий центр, кабінеті індивідуального консультування. Майже у всіх аудиторіях є можливість застосування спеціального мультимедійного обладнання.
Після повного курсу навчання фахівець з психології може займати первинні посади:
2445 Професіонали в галузі психології
2445.1 Наукові співробітники (психологія)
2445.2 Психологи
2310 Викладач вищих навчальних закладів
Практична підготовка
Базовими закладами для проходження практики студентів є структури різних форм власності та організаційно-правових форм, які відповідають вимогам освітніх програм. Серед них:
- Міжнародний благодійний фонд «Здоров’я українського народу».
- Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
- ДП «Мобільний рятувальний центр ДСНС України».
- ТОВ «Укртехінвестгаз».
- КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».
- Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус».
- Київська міська клінічна лікарня.
- Центр позашкільної освіти.
- Києво-Святошинський районний навчально-методичний Центр практичної психології.
- Інститут лінгвістики та психології КиМУ (психологічна служба)
- Калинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1
- Національна гвардія України в,ч 3066
- Рада ветеранів АТО Дніпровського району м. Києва
- Надвірнянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
- Дитячий центр «Королівство знань»
- ДП «Мобільний рятувальний центр ДСНС України»
В університеті діє Психологічна служба
Позааудиторна діяльність (майстер-класи, гостьові зустрічі, семінари та ін)
- Майстер-клас «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців», лютий 2020 р., м. Київ, КиМУ
- ХХV Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку університету в контексті євроінтеграції», 21-22 травня 2020 року, м. Київ, КиМУ
- Науково-практичний семінар «Covid-19: реальна загроза чи міф? Шляхи профілактики» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Дроздова І. В.) вересень 2020 р., м. Київ, КиМУ
- Науково-практичний семінар «Психологічні запити в період пандемії» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Кулакевич Т.В), жовтень 2020 р., м. Київ, КиМУ
- Науково-практичний семінар «Основні вимоги до проведення занять англійської мови у ЗВО і застосування методики викладання іноземних мов Х.В. Хачатуряна» (Організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології , Кафедра германських мов та перекладу, відповідальні особи: Нагачевська О.О. Долгош К. І. Тимошенко І.Б., Щудла Н.М., Борисенко Ю.А), жовтень 2020 р., м. Київ, КиМУ
- Майстер-клас «Методи і прийоми ефективної комунікативної взаємодії» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Мартиненко С.М), жовтень 2020 р., м. Київ, КиМУ
- круглий стіл «Емоційний інтелект і мистецтво володіти собою» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Дроздова І. В.), грудень 2020 р., м. Київ, КиМУ
- круглий стіл «Самоорганізація та тайм-менеджмент» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Кулакевич Т. В.), січень 2021 р., м. Київ, КиМУ
- круглий стіл «Використання психодрами у подоланні кризових станів» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Дроздова І. В), лютий 2021 р., м. Київ, КиМУ
- круглий стіл «Сучасні методи навчання іноземній мові за професійним спрямуванням» (організатор Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, Кафедра іноземних мов, відповідальні особи Тіменко І.В., Абрамович В.Є), березень 2021 р., м. Київ, КиМУ
- Майстер-клас «Актуальні питання теорії та практики психолого- педагогічної підготовки майбутніх фахівців» (організатор Навчально-науковий інститут лінгвістики та психології, Кафедра психології та педагогіки, відповідальна особа Кулакевич Т.В.) березень 2021 р.
Cтудентські досягнення
Під керівництвом викладачів кафедри започатковано видання збірника наукових праць студентів «Студентська наука: від ідеї до результатів», у якому публікуються найвагоміші результати теоретико-методологічних та експериментально-пошукових досліджень студентів, магістрів і аспірантів у галузях психології, педагогіки та лінгвістики.