Участь у вебінарі «Якісна реалізація та оновлення освітніх програм в галузі 01 Освіта/Педагогіка: імплементація наказу МОН України № 1006 від 11.11.2022р.»

27.02.2023

27 лютого 2023 року завідувач відділу аспірантури, доцент Мохнатюк І.О. і голова НТЗОМУ Київського міжнародного університету Здольник Б.О. взяли участь у вебінарі «Якісна реалізація та оновлення освітніх програм в галузі 01 Освіта/Педагогіка: імплементація наказу МОН України № 1006 від 11.11.2022 р.», який організували фахівці НАЗЯВО, МОН України, НАК, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди.

У заході взяли участь керівник експертної групи з питань фахової передвищої освіти МОН України Ігор Балуба, заступниця керівника секретаріату НАК Ганна Резнік, заступниця Голови НАЗЯВО Олена Єременко та членкиня НАЗЯВО Олена Колеснікова. Модерувала дискусію проректорка Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди Світлана Бережна.

Ігор Балуба висвітлив питання реалізації наказу МОН України № 1006 від 11.11.2022 р. «Деякі питання розміщення державного (регіонального) замовлення, поєднання спеціальностей (предметних спеціальностей), спеціалізацій та присвоєння професійних кваліфікацій педагогічних працівників закладами фахової передвищої, вищої освіти».

Олена Колеснікова та Ганна Резнік звернули увагу на необхідність доопрацювання положень наказу, щодо відповідності професійних кваліфікацій професійним стандартам, про які відсутня згадка у наказі. Олена Єременко звернула увагу на необхідність чіткої структурованості освітніх програм галузі 01 Освіта/Педагогіка, висвітлила головні проблеми їх змісту.

Під час вебінару було надано роз’яснення та висвітлено дискусійні питання, щодо імплементації наказу МОН України № 1006 від 11.11.2022 р. «Деякі питання розміщення державного (регіонального) замовлення, поєднання спеціальностей (предметних спеціальностей), спеціалізацій та присвоєння професійних кваліфікацій педагогічних працівників закладами фахової передвищої, вищої освіти».

Результати вебінару можуть бути корисними у акредитації, а також розвитку корпоративної культури університету.