Організація освітнього процесу в закладах освіти України в умовах воєнного стану

17.03.2023

17 березня 2023 року  в межах ХХVІІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного часу» відбулося засідання секції «Організація освітнього процесу в закладах освіти України в умовах воєнного стану».

Модератор: проректор з науково–педагогічної діяльності, д.пед.н., професор Мартиненко Світлана Миколаївна.

У засіданні секції взяли  участь начальник управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, к.філос.н., доцент Сукенніков Олексій Вячеславович, проректор з навчально-виховної роботи КиМУ, к.ю.н., професор Данченко Тетяна Володимирівна, директор Скандинавської гімназії Дарницького району м. Києва, к.пед.н. Пушкарьова Тетяна Едуардівна, директор гімназії міжнародних відносин №323 Дарницького району м. Києва, к.пед.н. Жукова Алла Георгіївна, директор  спеціалізованої школи № 197 імені Дмитра Луценка Святошинського району м. Києва Куца Світлана Василівна, директор Київської гімназії №287 Святошинського району м. Києва Сидоркін Євген Миколайович, директор спеціалізованої школи № 254 Святошинського району м. Києва Брюховецька Наталія Василівна, директор середньої загальноосвітньої школи № 215 Святошинського району м. Києва Доценко Оксана Юріївна, директор спеціалізованої школи № 17 Подільського району м. Києва Ковальова Галина Аркадіївна, викладач кафедри психології та педагогіки КиМУ Панасюк Анастасія Сергіївна.

Управлінці провідних закладів освіти м.Києва обговорили принципи дотримання академічного партнерства, основні аспекти профорієнтаційної роботи в умовах воєнного стану, сучасні підходи до формування управлінської діяльності керівника закладу освіти, інфомедійну грамотність в освітньому процесі ЗСО як важливого чинника протистояння загрозі інформаційної війни, застосування інноваційних технологій для оптимізації освітнього процесу закладів освіти, теоретичні основи адаптації учнів середнього шкільного віку до освітнього середовища, особливості дистанційного навчання учнів ЗЗСО в умовах військової агресії, формування позитивного іміджу директора сучасної школи в сучасних реаліях, особливості розвитку емоційного інтелекту учнів в умовах змішаного навчання, створення безпечного освітнього середовища в закладах середньої освіти, а також особливості психологічного консультування та супроводу людей з особливими потребами в умовах воєнного стану.

Полілог пройшов продуктивно, творчо, у надзвичайно дружній, невимушеній атмосфері. Учасники зустрічі активно дискутували та обмінювалися досвідом щодо винесених на розгляд  проблемних питань, а на завершення побажали одне одному подальших наукових досягнень та їх успішної реалізації в повоєнний час.