26 січня 2022 року в 11.40 в 419 аудиторії пройшли дебати з теми «Академічна доброчесність в умовах дистанційного навчання: дотримуватися не можна порушувати», під час яких відбувся важливий обмін думками та досвідом, набутим в умовах дистанційного та змішаного навчання.
На заході виступили Мартиненко С.М., доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної діяльності, Цюкало Л.Є., кандидат хімічних наук, доцент, директор Фахового коледжу КиМУ, голови циклових комісій, провідні викладачі кафедр КиМУ.
Насичена програма дебатів була присвячена питанням про дотримання основних правил і принципів академічної доброчесності, якості онлайн-навчання, проведення наукових досліджень у період карантинних обмежень.
Мартиненко С.М. звернула увагу на принципи та правила дотримання академічної доброчесності під час виконання наукових досліджень та «дистанційних» завдань студентів.
Цюкало Л.Є. окреслила шляхи, принципи та особливості дотримання академічної доброчесності в закладах Фахової передвищої освіти.
Особливе зацікавлення викликали проблеми, пов’язані з прикладними дослідженнями, що стосуються психологічних передумов сприяння порушенню академічної доброчесності, складових академічної доброчесності які є найбільш дієвими в закладі ФПО. Зокрема, Голодаєва О.А. поділилася досвідом забезпечення академічної чесності в провідних європейських закладах вищої освіти. Гетало О.В. наголосила на використанні недостатньо конкретних, розмитих критеріїв оцінювання результатів навчання онлайн і запропонувала розробити універсальну схему оцінювання. Ісаєнко І.А. зазначила ознаки якісного зворотного звязку викладача та здобувача освіти в онлайн- і традиційній освіті. До обговорення долучилисч також Ступницький Р.М., Семенів Д.В., Гірін Л.В., Зволінська А.М.
Активну дискусію викликали також питання щодо дотримання основних норм академічної доброчесності та найефективніших шляхів підтримання чесності саме під час дистанційного навчання.