Екскурсія студентів КиМУ на телеканал ICTV

07.04.2019

Переглядаючи телевізійні програми, як часто ми замислюємось над тим, скільки ж людей працюють над їх створенням? Звідки беруться ідеї, як проходять зйомки, і, зрештою, скільки часу потрібно, щоб реалізувати такий продукт? 7 квітня студенти КиМУ мали змогу отримати відповіді на ці та інші питання на телеканалі ICTV. Секретами сучасного телевиробництва поділилася комерційний директор ICTV Тетяна Каченюк.

Організатор – доцент Козак В.А. (кандидат філологічних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій).

На телеканалі ICTV студенти, які навчаються за спеціальністю «журналістика», отримали нагоду поспостерігати за тим, як створюються найбільш рейтингові медіа-проекти українського телебачення. Екскурсія розпочалася зі студії програми «Ранок у великому місті». Тетяна Каченюк розповіла історію створення цього ранкового шоу, його особливості й загалом про нові концепції проведення подібних програм. А ще про ведучих без телевізійного досвіду, які стали одними з кращих у своїй професії. І, звичайно, про те, як воно, пробуджувати українців о шостій ранку. «Як тільки журналіст починає працювати, його життя кардинально змінюється. Це дуже складна робота. Але найцікавіша в світі!» – наголосила Тетяна Каченюк.

Наступна зупинка – найбільша на телеканалі ICTV студія політичного ток-шоу «Свобода слова». Студенти дізналися, яким чином відбувається збір інформації та опрацювання статистики протягом програми, скільки часу потрібно для підготовки декорацій, скільки техніки для прямого ефіру. Крокуючи до студії новин «Факти» студенти спостерігали, як редактори працюють у прямому ефірі, їх обов’язки. Уже в студії «Фактів» Тетяна Каченюк розповіла про створення іміджу телеканалу, який частково залежить від його обличь – телеведучих. «Сьогодні вимоги до ведучих зростають. Це має бути людина не лише з приємною зовнішністю й хорошою дикцією, а й ерудована, мисляча», – зазначила Тетяна Каченюк.

Завершилася екскурсія в кімнаті для переговорів. Пані Тетяна показала коротку презентацію про відому медіагрупу StarLightMedia, розповіла про механізм визначення аудиторії, підбір контенту, способів подання інформації. Дуже цікавими були історії простих журналістів, що створювали надзвичайно успішні проекти, і від яких, залежав рейтинг каналу. Наприкінці Тетяна Каченюк ще раз наголосила, що журналістика – дуже цікава професія, а початківцям побажала постійно вчитися й пробувати себе. «Ви однозначно на правильному шляху. Ви обрали дуже хорошу професію і, сподіваюся, ви зможете реалізувати себе наповну!»

Студенти не тільки багато запитували, а й самі відповідали на запитання. А ще сфотографувалися на добру згадку і пообіцяли повернутися вже як професійні журналісти.

За матеріалами Валерії Стрільчук,
(студентка II курсу Коледжу КиМУ)