Освітні, педагогічні науки

Термін навчання
  • магістр - 1 рік 10 місяців
Форма навчання
  • денна
  • заочна (дистанцiйна)

Випускова кафедра - кафедра психології та педагогіки

Освітній процес

Перелік компонентів освітньо-професійної програми

Дисципліни циклу загальної підготовки:

  • Наукове спілкування іноземною мовою
  • Теорія і практика вищої школи в Україні
  • Методика викладання фахових дисциплін
  • Педагогічна та професійна психологія
  • Філософські основи сучасної освіти
  • Соціальна та екологічна безпека діяльності
  • Методологія та організація наукових досліджень

Дисципліни циклу професійної підготовки:

  • Менеджмент у сфері освіти
  • Моделювання діяльності фахівця
  • Педагогічна компаритивістика
  • Системний підхід у вищій школі
  • Педагогічний контроль в системі освіти
  • Дидактичні системи у вищій школі
  • Педагогічний консалтинг
  • Нормативно-правове забезпечення системи освіти

Вибіркові дисципліни:

  • Тренінг професійного самоусвідомлення
  • Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення
  • ІКТ у професійній діяльності
  • Сучасні виклики професійної діяльності
  • Психолого-педагогічний супровід у складних життєвих ситуаціях
  • Психодіагностика особистості у кризових життєвих ситуаціях
  • Інклюзивна освіта
  • Корекційна педагогіка
  • Конфліктологія у сфері освіти
  • Міжособистісна взаємодія в освіті
  • Культура професійного спілкування
  • Ділове спілкування у сфері освіти
  • Педагогічна риторика
  • Мовленнєво-риторична культура педагога
  • Психологічний тренінг викладача
  • Соціально-психологічний тренінг особисто-професійного становлення фахівця
  • Основи PR
  • PR-технології в освітньому процесі

Освітній процес проводиться в спеціалізованих аудиторіях.

Практична підготовка

Базовими закладами для проходження практики студентів є заклади вищої освіти.

Після повного курсу навчання випускники можуть займатися:

  • педагогічною діяльністю (викладанням) у закладах загальної середньої освіти та вищій школі; науково-педагогічних установах; закладах підвищення кваліфікації; закладах післядипломної освіти;
  • брати участь у створенні та впровадженні нових змісту освіти та методик (технологій) навчання, поєднувати власну педагогічну діяльність на високому професійному рівні з поширенням кращої практики, експертною діяльністю та наставництвом на основі власного педагогічного досвіду.

Випускники, можуть займати посади:

  • викладача закладу вищої освіти (університету, інституту, академії, технікуму, коледжу);
  • вчителем-методистом загальноосвітнього навчального закладу; педагогічним працівником у закладі вищої освіти;
  • завідувачем методичним кабінетом у навчальному закладі; викладачем професійно-технічного закладу; завідувачем відділу (лабораторією);
  • викладачем науково-дослідного інституту;
  • викладачем закладу післядипломної освіти.

Представники роботодавців:

КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж». Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус». Центр позашкільної освіти. Кафедра психології та педагогіки КиМУ