Випускова кафедра - кафедра психології та педагогіки
Освітній процес
Перелік компонентів освітньо-професійної програми
- Наукове спілкування іноземною мовою
- Теорія і практика вищої школи в Україні
- Методика викладання фахових дисциплін
- Педагогічна та професійна психологія
- Філософські основи сучасної освіти
- Соціальна та екологічна безпека діяльності
- Методологія та організація наукових досліджень
- Менеджмент у сфері освіти
- Моделювання діяльності фахівця
- Педагогічна компаритивістика
- Системний підхід у вищій школі
- Педагогічний контроль в системі освіти
- Дидактичні системи у вищій школі
- Педагогічний консалтинг
- Нормативно-правове забезпечення системи освіти
Вибіркові дисципліни:
- Тренінг професійного самоусвідомлення
- Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення
- ІКТ у професійній діяльності
- Сучасні виклики професійної діяльності
- Психолого-педагогічний супровід у складних життєвих ситуаціях
- Психодіагностика особистості у кризових життєвих ситуаціях
- Інклюзивна освіта
- Корекційна педагогіка
- Конфліктологія у сфері освіти
- Міжособистісна взаємодія в освіті
- Культура професійного спілкування
- Ділове спілкування у сфері освіти
- Педагогічна риторика
- Мовленнєво-риторична культура педагога
- Психологічний тренінг викладача
- Соціально-психологічний тренінг особисто-професійного становлення фахівця
- Основи PR
- PR-технології в освітньому процесі
Освітній процес проводиться в спеціалізованих аудиторіях.
Практична підготовка
Базовими закладами для проходження практики студентів є заклади вищої освіти.
Після повного курсу навчання випускники можуть займатися:
- педагогічною діяльністю (викладанням) у закладах загальної середньої освіти та вищій школі; науково-педагогічних установах; закладах підвищення кваліфікації; закладах післядипломної освіти;
- брати участь у створенні та впровадженні нових змісту освіти та методик (технологій) навчання, поєднувати власну педагогічну діяльність на високому професійному рівні з поширенням кращої практики, експертною діяльністю та наставництвом на основі власного педагогічного досвіду.
Випускники, можуть займати посади:
- викладача закладу вищої освіти (університету, інституту, академії, технікуму, коледжу);
- вчителем-методистом загальноосвітнього навчального закладу; педагогічним працівником у закладі вищої освіти;
- завідувачем методичним кабінетом у навчальному закладі; викладачем професійно-технічного закладу; завідувачем відділу (лабораторією);
- викладачем науково-дослідного інституту;
- викладачем закладу післядипломної освіти.
Представники роботодавців:
КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж». Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус». Центр позашкільної освіти. Кафедра психології та педагогіки КиМУ