31 січня 2023 року завідувач відділу аспірантури, доцент Мохнатюк І.О. і голова Наукового товариства здобувачів освіти і молодих учених Київського міжнародного університету Здольник Б.О. взяли участь у вебінарі «Перша річниця Порядку присудження доктора філософії: досвід застосування та перспективи вдосконалення», який організували фахівці НАЗЯВО, МОН України, УкрІНТЕІ та ЗВО.
Упродовж панельної зустрічі виступили такі доповідачі, як: Андрій Бутенко – голова НАЗЯВО; Світлана Криштоф – директорка департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації МОН України: «Переведення до іншого закладу, який має акредитовану освітньо-наукову програму за відповідною спеціальністю»; Леонтій Шипілов – керівник відділу супроводу разових рад та аналітики НАЗЯВО: «Порядок присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради ЗВО, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії: типові питання закладів та установ»; Іван Назаров – заступник Голови НАЗЯВО: «Скасування рішення разової ради про присудження ступеня доктора філософії у зв‘язку зі встановленням фактів академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації»; Олексій Сухий – заступник директора з науково-інформаційної роботи УкрІНТЕІ: «Державна реєстрація захищених дисертацій. Зміни та особливості порядку»; Дмитро Лученко – проректор з наукової роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого: «Термінологічна визначеність і однозначність як напрями удосконалення порядку присудження ступеня доктора філософії»; Юрій Ольшевський – заступник директора з науково-інформаційної роботи УкрІНТЕІ: «Досвід реалізації Порядку присудження ступеня доктора філософії у Національному університеті оборони України».
Спікери зосередили увагу на актуальних питаннях реалізації Порядку присудження ступеня доктора філософії; скасуванні рішення разової спеціалізованої вченої ради ЗВО, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії; проблемі, з якими стикаються заклади вищої освіти під час його застосування.
Результати вебінару можуть бути корисними у процесі формування освітньо-наукового складника підготовки докторів філософії, підготовки здобувачів освіти з урахуванням всіх вимог і норм, компонуванні ОНП тощо.