Майстер-клас «Україна в умовах цифрової економіки»

19.02.2020

19 лютого 2020 року на економічному факультеті КиМУ науково-педагогічними працівниками кафедри економіки, підприємництва, менеджменту було проведено черговий майстер-клас на тему "Україна в умовах цифрової економіки", із залученням галузевих спеціалістів, провідних вчених, практиків.

Модератори заходу: доцент Виноградчий Віктор Іванович (декан економічного факультету, д-р.екон.наук.) та доцент Могилевська Ольга Юріївна (завідувач кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, канд.екон.наук.).

Аудиторію слухачів склали не лише студенти КиМУ спеціальностей "Економіка" та "Фінанси, банківська справа та страхування", а також студенти Коледжу КиМУ спеціальностей "Підприємництво торгівля та біржова діяльність" та "економіка".

Учасників майстер-класу привітала доцент Могилевська Ольга Юріївна, наголосивши на важливості та актуальності застосування сучасних інноваційних технологій у просторі цифрової економіки в умовах тотальної цифровізації суспільства (Національний проект стратегічного розвитку "Приєднання України до цифрового ринку ЄС").

Майстер-клас проводила Каліна Ірина Іванівна (завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадкістю Інституту дизайну, архітектури та журналістики, канд.екон.наук, доцент,),. Пані Ірина акцентувала увагу студентів на ефективності використання цифрових технологій на підприємстві в єдиному ланцюзі формування вартості продукту від маркетингових досліджень ринку, фінансового аналізу виробничого процесу до випуску готового продукту та реалізації його на ринку.

Сьогодні Україна знаходиться на унікальному етапі розвитку, коли є шанс зробити, так званий "цифровий стрибок", у ключових сферах економіки. "Цифрові" технології - це одночасно величезний ринок та індустрія, що у свою чергу, потребує висококваліфікованих фахівців, конкурентоздатних на ринку праці. І саме цим заходом ми спробували долучити всіх охочих до цифровізації, метою якої є набуття професійних компетентностей майбутніми фахівцями в сфері фінансів, менеджменту, маркетингу з використанням сучасних інноваційних технологій.