Інтелектуальні ігри - «MIND GAMES»

Учасники гри:

Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 10-11-х класів.

Склад команди: 5 гравців.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:

  • № і назва школи, повна адреса школи.
  • Прізвище, ім’я, по-батькові кожного члена команди (правильно вказуйте персональні дані, оскільки на їх основі виписуються дипломи учасникам гри); його повна домашня адреса і контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по-батькові вчителя-тренера команди, роб. телефон.
  • Прізвище, ім’я, по-батькові завуча з іноземних мов, роб. телефон.
  • Прізвище, ім’я, по-батькові директора школи, роб. телефон.

Правила гри:

Гра проводиться англійською мовою.

Тематика гри і зміст запитань не виходять за межі шкільної програми з англійської мови.

Гра складається із 5 конкурсних завдань, одне з яких є домашнім завданням.

Послідовність виступу команд визначається жеребкуванням, яке проводиться на початку гри серед капітанів команд.

І. «Подорож англомовними країнами»

  • Тест множинного вибору («А чи знаєте Ви?»).
  • Кожній команді ведучий гри пропонує запитання про одну з англомовних країн. Члени команди повинні визначити правильний варіант відповіді.
  • На обдумування завдання та обговорення відповіді командам дається 30 секунд.
  • Хибне/вірне твердження: «Я вважаю, що… . А ВИ?». Обґрунтуйте відповідь.
  • Кожній команді дається твердження з інформацією про англомовні країни. Члени команди повинні вирішити чи це твердження вірне і обов’язково обґрунтувати свій вибір.
  • Право відповіді має будь-який член команди.
  • Якщо відповідь неправильна, інші члени команди не мають права на відповідь.

Оцінювання цього конкурсу проводиться так:

  • Команда, яка правильно відповідає на завдання, отримує 2 бали.
  • Максимальна кількість балів команди за даний конкурс – 4.

ІІ. «Конкурс капітанів»

  • «Що на малюнку?»
  • Назвати реалії англомовного світу, зображення яких з’являються на екрані.
  • «А як це називають у США?»
  • Назвати американські відповідники британських слів.
  • Завдання з лінгвокраїнознавства Великої Британії/США/Канади/Австралії пропонуються усім капітанам.
  • Право відповіді виборює найкмітливіший і найшвидший – піднімає руку.
  • На обдумування відповіді – 10-15 секунд.

Оцінюється: знання предмету, володіння англійською мовою, вимова.

  • Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

ІІІ. Конкурс «Дотепний перекладач»

Командне завдання. Командам пропонується перекласти уривок з англомовної поезії.

Оцінюється: уміле відтворення оригіналу українською мовою; дотепність, творчість та оригінальність; перекладацька та мовна компетенції.

  • Максимальна кількість балів – 5.

ІV. Конкурс «Меломан»

Командне завдання. Командам пропонується прослухати перекладений текст пісні (5 – англомовних, 5 – україномовних пісень) і намагатися відгадати оригінал.

Оцінюється: розуміння тексту, уміле порівняння прослуханого уривку з оригіналом; дотепність, творчість та оригінальність; мовна компетенція.

  • Максимальна кількість балів – 5.
  1. Конкурс «Нащадки Шекспіра»

(Домашнє завдання)

  1. Інсценізація уривку з твору будь-якого англомовного автора.
  2. Автор, твір та уривок обираються кожною командою довільно.
  3. Команда має право додатково залучати до постановки учнів своєї школи.
  4. (!!! максимальна кількість гравців не повинна перевищувати 7 осіб).
  5. Тривалість театральної постановки – 5-7 хвилин

За перевищення норм часу, відведеного за умовами конкурсу на інсценізацію, знімається 1 бал!!!

Оцінюється: уміле відтворення епохи; знання твору; правильність вимови; рівень володіння мовою; артистичність; творчість та оригінальність; мовна компетенція.

  • Максимальна кількість балів – 10.

Переможницею змагань є команда, яка набирає найбільшу кількість балів.