Інтелектуальні ігри - "ToUseIT"

Гра проводиться у форматі офлайн (також передбачено проведення гри у форматі онлайн на платформі Zoom Cloud Meetings)

Учасники гри:

Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 9-11 класів

Склад команди: до 5 гравців.

Для участі у грі, за тиждень до початку змагань, капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:

  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон

Правила гри:

  • Тематика гри і зміст питань не виходять за межі шкільної програми.
  • Конкурс має три складові:

І. Представлення команди

Команди мають представити свою команду за трьома критеріями:

  • Назва
  • Емблема
  • Девіз

 у вигляді мультимедійної презентації у зручному для команди форматі (відеоролик, PPT файл тощо).

  • Презентації приймаються під час реєстрації команди
  • Вимоги презентації: автоматичний показ, тривалість не більше 5 хвилин.

 

Максимальна оцінка за виконання завдання – 50 балів

ІІ. Брейн-ринг

  • Потрібно на швидкість дати відповіді на запитання.
  • Оцінка за кожну правильну відповідь 5 балів.
  • Команда, яка знає правильну відповідь піднімає сигнальну картку, і дає відповідь на запитання, якщо відповідь неправильна, відповідь на запитання може дати інша команда, якщо правильної відповіді не дала жодна команда то наступне питання оцінюватиметься 10 балами.

ІІІ. Практичне (домашнє) завдання

Нещодавні події змушують нас задуматися над тим, якою ж буде Україна після перемоги?

  • Тому ми пропонуємо командам сконструювати та створити новий світ – Україну після війни та перемоги.
  • А де це зробити, як не в грі Minecraft?

Для конструювання віртуальних світів потрібні уява та нестандартне мислення, у цій грі можна прокачувати свої скіли в інженерній справі, архітектурі, математиці, стратегічному мисленні.

На виконання завдання дається один тиждень.

  • Для підтвердження виконаного завдання потрібно надати запис відео та скріни кінцевого результату

Переможцем змагань вважається та команда, яка сумарно набрала найбільшу кількість балів.