Інтелектуальні ігри - «Менеджер»

Положення про інтелектуальну гру «Менеджер»

Учасники гри:

  1. Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 9-11 класів. Кожна з команд представляє новостворену фірму (компанію). Для подальшого розвитку компанія потребує інвестицій. Ці кошти (бонуси) або їх частину можна заробити, взявши участь в інтелектуальній грі “Менеджер”.
  2. Склад команди – 5 гравців. Команду очолює капітан, він же є президентом компанії. Решта чотири гравці представляють адміністративний апарат компанії: технічний директор, фінансовий менеджер, менеджер з маркетингу, менеджер по персоналу.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:

  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.
  • Посада учасників гри: президент компанії, технічний директор, фінансовий менеджер, менеджер з маркетингу, менеджер по персоналу.

Правила гри:

Тематика гри і зміст питань не виходять за межі шкільної програми з “Основ економіки”, стосуються проблем підприємництва і охоплюють такі розділи, як “Менеджмент”, “Маркетинг”, “Фінанси”, “Економіка фірми”.

Змагання проходить в три етапи:

І. Вікторина

Завдання полягає у визначенні теоретичної підготовки учасників гри, володінні ними економічними поняттями та категоріями.

  • Ведучий задає питання. Гравці на швидкість дають відповіді на питання, і за правильну –отримують «бонус». В кінці вікторини команди підраховують кількість набраних бонусів.
  • Якщо є підказка із зали, питання знімається.
  • Переможцем вікторини є команда, яка набере найбільшу кількість бонусів.

ІІ. Ситуаційна вправа

Завдання полягає у визначенні вміння застосовувати теоретичні навички на практиці, стратегічно мислити, приймати управлінські рішення.

  • Команди мають представити своє бачення вирішення конкретної практичної ситуації.
  • На обдумування проблеми та визначення власної позиції команди мають 15 хвилин. На представлення своєї стратегії – 7 хвилин.
  • На обдумування проблеми та визначення власної позиції команди мають 10 хвилин. На представлення своєї стратегії – до 7 хвилин.
  • Оцінюється стратегічний підхід до вирішення проблеми, аргументація, логіка викладу, культура мовлення.
  • Максимальна кількість бонусів – 10.
  • Переможцем ІІ етапу є команда, яка набере найбільшу кількість бонусів.

ІІІ. Домашнє завдання

Команди мають представити команду, сформулювати місію, завдання, логотип та слоган (висловлення, яке характеризує команду).

  • Час на представлення домашнього завдання – 3-5 хвилин.
  • Оцінюється актуальність, креативнысть, аргументація, логіка викладу, культура мовлення, командність.
  • Максимальна кількість бонусів за домашнє завдання – 10.
  • Переможницею змагань вважається команда, яка набрала максимальну кількість бонусів.