Положення про інтелектуальну гру «Фахівець-економіст»
Учасники гри:
Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів.
Склад команди – 4 гравці.
Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:
- Назва команди, № школи, повна адреса школи.
- Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
- Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
- Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.
Правила гри:
- Тематика гри і зміст питань не виходять за межі шкільної навчальної програми з курсу “Основи економіки”
- Змагання проходить в три етапи:
І. Аукціон
Завдання полягає у визначенні теоретичної підготовки учасників гри, володінні ними економічними поняттями та категоріями.
- Командам пропонуються 15 тверджень.
- Кожна команда отримує 2000 ігрових тугриків, які вони повинні витратити, купивши якомога більше правильних тверджень.
- Команди отримують 1 бал за кожне правильне твердження, яке вони “купили”.
- Якщо є підказка із зали, питання знімається.
- Гроші віднімаються із загальної суми команди, не залежно від того, вірне вони “купили” твердження чи ні.
- Переможцем аукціону є команда, яка отримала найбільшу кількість балів, коли всі твердження були “продані”.
ІІ. Брейн-ринг
- Командам пропонуються 5 категорій (економічна теорія, фінанси, маркетинг, управління персоналом, виробництво) кожна включає 3 запитання. Першою категорію обирає та команда, яка отримала в попередньому етапі найбільшу кількість балів. Надалі категорії обираються командою, яка дала правильну відповідь на попереднє запитання.
- Першою має право відповіді команда, яка першою підняла руку. Час на обговорення питання – 1 хвилина.
- Якщо команда дає неправильну або неповну відповідь, то інші команди мають право на відповідь і отримують на роздуми 30 секунд. Першою має право відповіді команда, яка першою підняла руку.
- За кожну вірну відповідь команда отримує 1 бал. За неповну відповідь або доповнення – 0,5 бали.
- Якщо є підказка із зали, питання знімається.
- Переможцем брейн-рингу є команда, яка отримала найбільшу кількість балів.
ІІІ. Домашнє завдання
- Команди мають представити у формі електронної презентації (в Microsoft Power Point) економічну модель України: особливості сучасного стану економіки України, проблеми і перспективи розвитку української економіки.
- Час на представлення домашнього завдання – 7-8 хвилин.
- Оцінюється логіка та повнота викладу, презентабельність, творчій підхід.
- Максимальна кількість балів за домашнє завдання – 5.
Переможницею змагань вважається команда, яка набрала максимальну кількість балів.