Інтелектуальні ігри - «Економіст»

Положення про інтелектуальну гру «Фахівець-економіст»

Учасники гри:

Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів.

Склад команди – 4 гравці.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:

  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.

Правила гри:

  • Тематика гри і зміст питань не виходять за межі шкільної навчальної програми з курсу “Основи економіки”
  • Змагання проходить в три етапи:

І. Аукціон

Завдання полягає у визначенні теоретичної підготовки учасників гри, володінні ними економічними поняттями та категоріями.

  • Командам пропонуються 15 тверджень.
  • Кожна команда отримує 2000 ігрових тугриків, які вони повинні витратити, купивши якомога більше правильних тверджень.
  • Команди отримують 1 бал за кожне правильне твердження, яке вони “купили”.
  • Якщо є підказка із зали, питання знімається.
  • Гроші віднімаються із загальної суми команди, не залежно від того, вірне вони “купили” твердження чи ні.
  • Переможцем аукціону є команда, яка отримала найбільшу кількість балів, коли всі твердження були “продані”.

ІІ. Брейн-ринг

  • Командам пропонуються 5 категорій (економічна теорія, фінанси, маркетинг, управління персоналом, виробництво) кожна включає 3 запитання. Першою категорію обирає та команда, яка отримала в попередньому етапі найбільшу кількість балів. Надалі категорії обираються командою, яка дала правильну відповідь на попереднє запитання.
  • Першою має право відповіді команда, яка першою підняла руку. Час на обговорення питання – 1 хвилина.
  • Якщо команда дає неправильну або неповну відповідь, то інші команди мають право на відповідь і отримують на роздуми 30 секунд. Першою має право відповіді команда, яка першою підняла руку.
  • За кожну вірну відповідь команда отримує 1 бал. За неповну відповідь або доповнення – 0,5 бали.
  • Якщо є підказка із зали, питання знімається.
  • Переможцем брейн-рингу є команда, яка отримала найбільшу кількість балів.

ІІІ. Домашнє завдання

  • Команди мають представити у формі електронної презентації (в Microsoft Power Point) економічну модель України: особливості сучасного стану економіки України, проблеми і перспективи розвитку української економіки.
  • Час на представлення домашнього завдання – 7-8 хвилин.
  • Оцінюється логіка та повнота викладу, презентабельність, творчій підхід.
  • Максимальна кількість балів за домашнє завдання – 5.

Переможницею змагань вважається команда, яка набрала максимальну кількість балів.