Cпеціальність «Туризм»

Спеціалізація: «Позиціонування та брендинг в туризмі»

Завдання спеціалізації полягає в отриманні студентами додаткових спеціальних професійних знань з питань формування та просування туристичного продукту:

• володіння інструментами формування характеристик турпродукту;

• проведення оцінки конкурентних позицій туристичного підприємства;

• володіння знаннями побудови карти позиціонування туристичного продукту;

• узгодження стратегії позиціонування туристичного продукту з елементами комплексу маркетингу;

• дослідження ресурсів туристичного підприємства

Дисципліни спеціалізації:

  • менеджмент SPA & Welness індустрії;
  • бенчмаркінг;
  • ЮНЕСКО: об’єкти туризму;
  • іміджологія в туристичному бізнесі;
  • технологічні основи гостинності;
  • просування туристичних об’єктів;
  • брендинг-технології туристичного продукту;
  • розроблення гастрономічного бренду;
  • просування в сфері гостинності.