«Чому НАТО? Засади і принципи діяльності» - інтерактивна гра (саміт) – спільний проект КиМУ та Управління освіти Деснянського району м. Києва

12.04.2018

12 квітня 2018 року стартував перший у м. Києві захід у межах урядової Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції, зокрема «НАТО-Україна. Безпека. Захист. Стабільність» і «Співробітництво Україна-НАТО як каталізатор реформ» серед учнівської молоді.

Захід став спільним проектом Київського міжнародного університету та Управління освіти Деснянського району м. Києва і був проведений у форматі інтерактивної гри (саміт) за темою: «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності». Організатори – Центр довузівської підготовки КиМУ, професор Рудаківська С.В. та районний навчально-методичний центр Управління освіти, методист суспільствознавчих дисциплін Шумякова Н.В., методист з міжнародних зв'язків Поліщук О.В. Учасниками стали 17 учнівських команд навчальних закладів району: СШ №189, №202, №247, №251, №307, №320, СЗШ №218, №248, №249, №263, №276, №282, №300, №306, Гімназії «Троєщина», «Києво-Могилянський колегіум», Економіко-правовий ліцей, а також студенти та науковці КиМУ. Захід відбувся на базі СШ №320 (директор – Панченко П.Г.).

Програма саміту передбачала роботу команд у відповідних комітетах Міжнародного секретаріату НАТО в контексті членства України в НАТО, обговорення, підготовка політичних порад і рекомендацій для включення в проект рішення - Ради НАТО, при цьому роль модераторів комітетів виконували студенти Київського міжнародного університету спеціальності міжнародне право під керівництвом к.ю.н., доцента Юрченко С.М. (Авраам Тайя, Бєлкіна Катерина, Боладжи Рут, Кирлась Валерія, Кібальник Влад, Коцора Аліна, Мохаммад Анна, Сафієва Дарина).

Комітети:

  • Надання політичних порад і рекомендацій (Вимоги до країн-кандидатів, які поради та рекомендації може надати керівництво України з метою реалізації плану вступу до НАТО).
  • Розробка і втілення оборонної політики та аспекти планування (Як має формуватись оборонна політика України відповідно до вимог НАТО?).
  • Забезпечення оперативних зобов'язань НАТО та можливостей і засобів реагування на кризові ситуації (Очікування України від НАТО з питань реагування на кризові ситуації, приклади допомоги НАТО).
  • Забезпечення активів, можливостей і засобів (На що може розраховувати Україна, якщо стане членом НАТО).
  • Спілкування з громадськістю (Ваші поради щодо збільшення позитивного ставлення громадськості щодо вступу до НАТО, чи потрібний для цього референдум, чи достатньо ухвали законодавчої гілки влади).
  • Співпраця з науковими колами (Ваша думка щодо внеску наукових установ у дану проблему, приклади інших країн).
  • Управління кадрами, фінанси і стандарти безпеки (Які першочергові кроки потрібно зробити для вступу до НАТО?).

Перед початком роботи комітетів учасників Саміту привітала проректор з наукової роботи Київського міжнародного університету, д.політ.н., академік Української академії політичних наук, професор Некряч А.І., провівши майстер-клас «Світ, у якому ми живемо», де знайшли відображення відповіді на питання:
що являє собою сучасний світ, як і хто формує світопорядок, хто є основними гравцями на планеті Земля, хто змінює і впливає на ситуацію у світі, роль НАТО у світі і які країни входять до Альянсу, мотивація та ризики вступу України до НАТО, що може бути альтернативою для України та ін.

Дискусії в комітетах тривали 1 годину, після чого комітети презентували своє бачення вступу України до Північноатлантичного Альянсу, чим підтвердили його необхідність як гарантію безпеки для України, зазначивши, що цей процес може зайняти ще декілька років, українська громадськість в основній масі потребує більше інформації, оскільки НАТО поки що викликає певну негативну реакцію в суспільстві. Учасники саміту своїми виступами засвідчили, що вони реально бачать проблеми, перспективи та переваги України на політичному небосхилі, активно розглядають світову ситуацію сьогодення, чутливо реагують на відносини Європа-Україна-Росія, НАТО. У їх виступах прозвучало розуміння того, що саме молодому українському поколінню належить реалізувати, втілити в життя всі плани щодо інтеграції України в європейську спільноту. Пропозиції комітетів до проекту рішення Ради НАТО знайшли 100% підтримку учасників.

На завершення саміту тренери команд вчителі-тренери команд-учасниць отримали подяки за внесок у підготовку учнів до заходу, а найактивніші члени команд були нагороджені грамотами від Управління освіти та Київського міжнародного університету у таких номінаціях:

  • Партнерство заради миру (СЗШ №263);
  • Найкращий спікер (СШ №307,СЗШ №282);
  • Інтелектуальний потенціал (Економіко-правовий ліцей);
  • Заради миру та безпеки (СЗШ №218);
  • Єдність політичних сил (Гімназія «Троєщина»);
  • Політична воля влади (СЗШ №248);
  • Консенсус у суспільстві (СШ№189);
  • Майбутній дипломат (СШ №320);
  • Інтеграція України в євроатлантичний безпековий простір (СШ №202);
  • Відстоювання національних інтересів України (Гімназія «Києво-Могилянський колегіум);
  • Наука на службі миру (СЗШ № 276);
  • Молоде покоління у розв'язанні глобальних проблем (СЗШ №249).

Сподіваємось, що отримані знання та участь у дискусіях під час інтерактивної гри «Чому НАТО?
Засади і принципи діяльності» забезпечили її високий рівень, сприятимуть реформуванню української освіти
на відповідність європейським стандартам, винайденню шляхів
участі української молоді в розвитку євроінтеграційних процесів в Україні.


26 06/2018
11:00
23 05/2018
16:00
Конкурс
23 04/2018
13:00
Зустріч
19 04/2018
11:40
Зустріч