Презентація інноваційного проекту туристичного підприємства “Unique Travel Group”

“Доводы, до которых человек додумывается сам, обычно убеждают его больше,
нежели те, которые пришли в голову другим.”
Б.Паскаль

Ті, хто прагнуть поєднати своє життя з подорожами, пригодами, відпочинком і діловими поїздками, обирають навчання за напрямом підготовки “туризм”, який забезпечує Київський міжнародний університет.

Найзначніший соціальний феномен XXI століття - це нові тенденції креативної освіти, головною ідеєю якої є те, що до особистісного успіху приводить досвід самостійного розв'язання проблем, що виникають. Тому зростає роль певних якостей особистості, які дозволяють орієнтуватись у мінливому світі, так звані «ключові компетенції». Ключові компетенції – це не тільки професійні навички, а передусім інноваційне мислення, комунікативні здібності, культурні цінності і вміння активно використовувати здобуті професійні знання в практичній діяльності. Для цього в навчальному процесі КиМУ використовуються інтерактивні форми навчання, лекції-презентації інноваційних бізнес-проектів.

Саме з цією метою 20 листопада 2015 року відбулася презентація інноваційного проекту на тему «Конкурентоспроможна модель туристичної компанії на сучасному ринку України» (науковий керівник - к.е.н., доцент кафедри економіки та менеджменту Могилевська О.Ю.), підготовлена студентами IV курсу спеціальності туризм.

Метою представленого студентами бізнес-проекту є створення конкурентоспроможної моделі туристичної компанії (“Unique Travel Group»), креативної команди менеджерів, що дозволяє студентам самостійно конструювати власні знання, учить орієнтуватися в інформаційному просторі і, безумовно, розвиває творче мислення.

Відкриваючи захід, Ольга Юріївна Могилевська представила команду студентів, авторів-розробників проекту:
- Філіповський Андрій – директор ТОВ “Unique Travel Group” – показав мету і завдання підприємства, детально розкрив значення кольорів логотипу, назву організації та фірмовий лозунг;
- чітко і зрозуміло були висвітлені правові питання фахівцями з юридичних питань: Кузьменко Оленою, Рубан Оленою та Грибовським Дмитром;
- вдало презентувала український туристичний продукт керівник відділу національного туризму Баранівська Надія;
- в тому, що імідж національного продукту гідний як для вітчизняного ринку, так і за кородном, допоміг переконатися відеосюжет “Київ очима іноземців”;
- розроблений тур “Шокуючий Дубай”, представлений керівником відділу міжнародного туризму Гребенюк Валерією переконав у тому, що разом з “Unique Travel Group” на кожного туриста дійсно чекають неймовірні відкриття в Африці, Європі, країнах Близького Сходу та Азії;
- увагу слухачів привернула думка виконувача обов’язків маркетолога Грибовського Дмитра, про те, що вчасна і в потрібному місці реклама туристичної агенції є запорукою успіху;
- висвітленням фінансових питань стала обґрунтована розповідь головного бухгалтера, статиста-фінансиста Александрової Ксенії.

Обізнаність з обраної теми учасники проекту змогли продемонструвати у відповідях на запитання, низку яких поставила декан Економічного факультету, д.е.н., професор Резнік Н.П.

Підводячи підсумки презентації, д.політ.н., професор Некряч А.І. – завідувач кафедри країнознавства та міжнародного туризму підкреслила навчальне і практичне значення презентації – оптимальної моделі туристичного підприємства і висловила запевнення, що участь майбутніх фахівців у таких проектах сприятиме їх успішному кар’єрному зростанню в майбутньому.

КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ