Відкрита лекція «Золота формула маркетингу
в сучасних умовах»

18 грудня 2015 року у Київському міжнародному університеті відбувся майстер - клас Олексія Іщенка – маркетолога відділу легкових автомобілів Volkswagen компанії Porsche Україна. Слухачами відкритої лекції «Золота формула маркетингу в сучасних умовах» стали студенти спеціальностей «журналістика», «економіка підприємства», «туризм» (організатор - Ремізова К.Б., викладач Інституту журналістики).

Мета заходу підвищення професіоналізму майбутніх працівників ринку реклами, здобуття нових знань щодо інноваційних технологій просування товару.

Під час зустрічі Олексій поділився набутим досвідом побудови корпоративної культури та детально розповів про вимір актуальності й ефективності піару.

Доповідач акцентував увагу на найважливіших аспектах працівника PR-служби, зокрема: ефективність використання ATL та BTL інструментів задля розвитку бренду, стратегія формування бізнес-комунікації.

Студенти цікавилися технологіями комунікаційної політики контакту з клієнтами, використання коштів спонсора, сегментація цільової аудиторії.

Сподіваємося, системний підхід, інформативність, жива бесіда та майстерність Олексія стане в нагоді молодим слухачам на професійному шляху.

За матеріалами Катерини Ремізової

КиМУ КиМУ КиМУ