Професійний майстер-клас від Милої Юлії

Кожного дня студентів Інституту журналістики та інших спеціальностей затягує атмосфера творчості, адже обравши дану професію, вони навічно попрощались із буденним, сірим життям. Так, щоб додати ще більше барв у студентську навчальну палітру до нашого університету запросили фахівця з Public Relations, координатора проекту “Дискримінація обмежує. Протидій!”, випускницю Київського міжнародного університету Милу Юлію. “Розмова з профі” відбулась 30 жовтня 2015 року в Інституті журналістики КиМУ (директор – професор Кривошея Г.П., викладач – Чечель Л.Ю.). У зустрічі з досвідченим фахівцем у сфері PR взяли участь студенти III курсу спеціальностей журналістика, економіка та IV курсу спеціальності туризм.

Людина творить професію, чи професія творить людину? Чи повинна людина володіти набором навичок, умінь для того, щоб бути успішною в певній сфері, або достатньо бути «просто розумною», чи мати закладений природою дар? А можливо потрібно розвинути в собі певний набір звичок, і успіх – не за горами?

Саме на ці запитання, а точніше – на складники успіху сучасного майстра з PR, Юлія Мила і відповіла з власного досвіду студентам, проводячи майстер-клас, а саме: що таке кампанія, проект, основні етапи проведення інформаційної кампанії, з чого почати і як закінчити, планувати роботу, тобто стратегія і тактика, що робити, якщо грошей на проведення кампанії немає, де їх знайти. На конкретних прикладах показала розробку основних ідей, влучні слогани, ролі керівника кампанії як project manager.

Майбутніх фахівців цікавили питання різниці між рекламою і PR, безпрограшні нині ідеї в проведенні успішної кампанії. Активність та інтерес слухачів ще раз довів, що подібні майстер-класи можуть стати своєрідним поштовхом у їх подальшому русі до професійних висот.

КиМУ КиМУ КиМУ