Як продати слона: заняття з маркетингу в Коледжі КиМУ

Відтоді як людина продала першу річ, невід’ємним атрибутом будь-якого ринку, чи то товарів, чи то послуг, стала реклама. Навчити ефективно просувати свій товар чи послугу на ринку було покликане заняття з дисципліни «Маркетинг», яке 17 листопада 2014 року провела для студентів II курсу спеціальності «Туристичне обслуговування» Коледжу КиМУ завідувач кафедри економіки та менеджменту КиМУ, доцент Мягкова О.В.

Під час опрацювання теми «Маркетингова політика комунікацій» студенти підготували самостійні тематичні проекти під загальною назвою «Купи слона», які передбачали розробку реклами для продажу товару чи послуги, яких немає на ринку, або вони не користуються попитом. Більшість студентів, презентуючи власні проекти, проявили неабияку оригінальність, зокрема:

  • команда студентів у складі Кузьмінського В., Зеленського Р. і Височинської А. підготували рекламу засобу «Бупка 3000», який полегшує життя хворому під час нежитю;
  • засоби з догляду за волоссям презентували Царалунга В., Крушинська В. і Грищенко С., переконуючи, що шампунь «Farmasi» поверне волоссю силу та блиск;
  • про те, що в наш час програвач вінілових платівок потрібен майже кожному, розповіли Зайченко Ю., Дунаєва Ю. і Дика А.;
  • реклама збитих вершків стала темою проекту Дондик В. і Камаєвої А.;
  • із закликом «Купи бобра!» до аудиторії звернулись Чайникова А. і Скочинська А.;
  • Омель’янчук А. і Бенко А. розкрили всі переваги дошки зі цвяхами в домашньому господарстві.

За словами Ольги Валеріївни, у цілому команди дотримувались основних принципів реклами, а саме: повідомлення має бути коротким, виграшним є багаторазове повторення назви товару, використання яскравих образів. За рішенням аудиторії презентація «Бупка 3000» була визнана найкращою.

Використання таких навчальних методів не є для студентів Коледжу та Університету новим. Так, у межах вивчення дисциплін «Фінанси», «Бухгалтерський облік» і «Податкова система» студенти економічних спеціальностей готують власні проекти «Якби я був Президентом України», «Бухгалтерія майбутнього», «Ідеальні податки», які дозволяють на практиці застосувати здобуті теоретичні знання.

Будемо сподіватись, що підготовка подібних проектів сприятиме розумінню майбутніми фахівцями законів функціонування ринку та кращому виконанню їх професійних обов’язків.

КиМУ КиМУ
КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ КиМУ