Лекція-диспут для студентів-економістів: «Історії успіху всесвітньовідомих брендів»

Нині одним зі шляхів модернізації освітньої системи України є упровадження в навчальний процес ВНЗ інноваційних педагогічних технологій і методів, які забезпечують, перш за все, ефективність засвоєння лекційного матеріалу, дозволяє розглядати на заняттях ті чи інші економічні, маркетингові питання крізь призму реальної діяльності підприємств на світовому економічному ринку.

Виходячи з таких новітніх тенденцій, декан економічного факультету, д.е.н., професор Резнік Н.П. 29 жовтня 2013 року провела лекцію-диспут з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Історії успіху всесвітньовідомих брендів» для студентів-економістів.

Цього разу під час лекції були використані документальні фільми про історію успіху компаній «Coca-Сola» та «Apple», існуючі рейтинги лідерів світової економіки відомого консалтингового агентства «Interbrand», зокрема, його методика аналізу діяльності компаній. За словами Надії Петрівни, після її лекції студенти повинні мати чіткі знання про те, які чинники (реклама, необхідний комплекс інформації, пов'язаний з тією чи іншою продукцією) впливають найбільше на створення брендів, адже відомо, що сучасний споживчий ринок – це поле битви товарів і послуг за місце під сонцем. Загалом тема лекції викликала жваве обговорення.

Студентам, наприклад, цікаво було дізнатися, що відповідно до рейтингу консалтингового агентства «Interbrand», вартість бренду «Apple» у 2013 р. становила 98,3 млрд. дол. США, що на 28% більше, ніж торік. Друге місце посіла компанія «Google», вартість бренду якої визначена в 93,3 млрд. дол. США, на 34% дорожче, ніж 2012 року. При цьому, «Coca-Cola» вперше за останні десять років втратила лідерство за вартістю бренду, а «Google» раніше ніколи не піднімалася так високо.

2013 року до десятки найдорожчих брендів увійшли 6 IT-компаній. Крім вищезазначених «Apple» і «Google», бренди «IBM», «Microsoft», «Samsung» і «Intel» були оцінені приблизно в 78, 60, 40 і 37 млрд. дол. США.

У практиці викладачів економічного факультету часто використовується проведення рольових ігор зі студентами під час практичних занять. Більше того, факультет активно співпрацює зі школами міст України в реалізації програми Київського міжнародного університету «Школа-КиМУ: партнери в освіті» та проекту «Інтелект».

КиМУ КиМУ