Інтелектуальні ігри - «Клуб майбутніх мільйонерів»

Положення про бізнес-гру «Клуб майбутніх мільйонерів»

УЧАСНИКИ ГРИ:

Гра проводиться серед команд, що складаються з учнів 10–11 класів.

Команда складається з 4–5 гравців – учасників спільного проекту

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:
  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.
  • Бізнес-ідея, яку буде представляти команда.

ПРАВИЛА ГРИ:

Гра базується на інтелектуальній спритності гравців в перспективі таких сфер діяльності як Міжнародний бізнес і Міжнародні економічні відносини та включає наступні завдання:

1. Команди отримують питання загальноекономічного характеру, на які вони повинні дати обґрунтовані відповіді таким чином, щоб продемонструвати активність, дієздатність і перспективність команди.

  • Повнота й достовірність відповідей оцінюється за 10-ти бальною шкалою.

2. Кожна команда отримує для обговорення країну світу (Росія, Китай, Японія, Франція, США, Німеччина, Великобританія) і презентує власне уявлення щодо її місця в світовому господарстві й перспектив розвитку, а саме:

  • ресурсний потенціал;
  • розвиток промисловості;
  • науково-технічний розвиток;
  • розвиток фінансового середовища.

Країна для обговорення визначається шляхом жеребкування. На обговорення кожного етапу гри команді буде запропоновано 10 хвилин. Команди-суперники мають право поставити по одному запитанню.

Якість і аргументація відповіді оцінюється за шкалою до 10-ти балів.

Кількість балів відповідає актуальності відповіді, аргументації, послідовності, логіці й культури мовлення. Перемагає команда, що набирає найбільшу кількість балів.

3. Представлення бізнес-ідеї міжнародного характеру на підставі досвіду однієї з провідних ТНК світу, що здійснюється в такому порядку:

  • потреби міжнародного ринку в продукції ТНК й актуальність її діяльності;
  • стратегія проникнення на світовий ринок (за рахунок бренду, реклами, ціноутворення, якості товару тощо);
  • майбутні перспективи компанії (власне бачення).

Команда має довести обізнаність з діяльністю провідної ТНК світу; обґрунтувати ефективність діяльності ТНК; довести, що стратегія діяльності ТНК може бути прикладом для інших компаній.

Кожен пункт оцінюється окремо за 10-бальною шкалою. На представлення бізнес-ідеї – 10 хв.

Учасники та переможці гри

27 листопада 2010 року 3 грудня 2011 року 16 лютого 2013 року 7 грудня 2013 року