Інтелектуальні ігри - «Захоплююче країнознавство»

Положення про інтелектуальну гру «Захоплююче країнознавство»”

Мета гри: стимулювати поглиблене вивчення старшокласниками країн світу, сприяти розширенню їх світогляду та активізації їх пізнавальної активності, підтримувати талановиту молодь.

УЧАСНИКИ ГРИ:

Гра проводиться серед команд, у складі яких учні 10-11-х класів.

Склад команди: 5 гравців.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:
  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.

Зміст гри: Зміст питань та завдань конкурсу не виходить за межі шкільного курсу географії.

ПРАВИЛА ГРИ:

1. Змагання проходить в три етапи, кожний з яких передбачає конкурсні завдання.

І. ВІКТОРИНА

Мета цього етапу – показати знання політичної карти світу.

  • Кожній із команд пропонуються (по черзі) назви країн або столиць. Потрібно правильно назвати столицю названої країни, або країну, столиця якої названа;
  • На обдумування відповіді дається 15 секунд;
  • За правильну відповідь учасник отримує 1 бал. Якщо відповідь неправильна, питання знімається. Переможцем вважається той, хто набере максимальну кількість балів.
ІІ. “КРАЇНА ЗНАЙОМА І НЕЗНАЙОМА”

Мета цього конкурсу – з’ясувати глибину та рівень знань щодо природи, історії, географії, населення, господарства, політичної системи, культурної спадщини країн Європи.

  • Кожний із учасників, отримуючи ряд запитань, повинен визначити, чи відноситься це питання до його країни і дати правильну відповідь на нього.
  • Перед початком конкурсу визначається одна країна, яку представлятиме кожна команда (Іспанія, Швеція, Італія, Франція, Греція, Великобританія, Німеччина, Нідерланди, Польща, Фінляндія).
  • Кожен з учасників, отримуючи ряд запитань, повинен визначити, чи стосується це питання його країни, і дати правильну відповідь.
ІІІ. РЕКЛАМНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Мета конкурсу – визначити творчі здібності учасників.

  • За 10 хвилин команда повинна підготувати презентаційно-рекламну розповідь про обрану ними країну, використовуючи матеріали ІІ туру, підготовлені атрибути та власну фантазію.
  • Оцінюється оригінальність подачі матеріалу, творчий підхід, нестандартність мислення.
  • Максимальна кількість балів – 15.
  • Переможцем змагань є команда, яка набере найбільшу кількість балів.

Підведення підсумків.

Наприкінці гри всім учасникам групи пропонується поділитися своїми враженнями щодо проведеної роботи, висловити власні побажання. Починати висловлювання можна фразами: «Ця гра допомогла мені…», «У ході гри я навчився…», «У роботі мені не вистачало (чи заважало)…», «Завдяки грі я став…», «Ця гра дала можливість розкрити… переглянути мої життєві орієнтири» тощо.

Після висловлювань всіх учасників гри-тренінгу, ведучій підсумовує все сказане, члени журі оголошують переможців.

Учасники та переможці гри

6 квітня 2010 року, м. Хмельницький 4 грудня 2010 року 10 грудня 2011 року 8 грудня 2012 року 14 грудня 2013 року 12 лютого 2015 року 19 листопада 2015 року 22 листопада 2016 року