Інтелектуальні ігри - «Der richtige Deutschfreund»

Положення про інтелектуальну гру «Der richtige Deutschfreund»

УЧАСНИКИ ГРИ:

Гра проводиться серед команд старшокласників, у складі яких учні 10-11-х класів.

Склад команди: 5 гравців.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:
  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвище, ім’я, по батькові членів команди, повна домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові вчителя-тренера команди, робочий телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, робочий телефон.
  • Прізвище, ім’я, по-батькові завуча з іноземних мов, робочий телефон.

ПРАВИЛА ГРИ:

Гра проводиться німецькою мовою.

Тематика гри і зміст питань не виходять за межі шкільної програми з німецької мови.

Гра складається із чотирьох конкурсних завдань, одне з є домашнім завданням.

І. ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОМАНДИ (домашнє завдання)
  • Кожна команда готує презентацію.
  • Тематичне поле цього завдання-конкурсу має бути в межах шкільної програми з німецької мови.
  • Обов’язковою є участь у презентації всіх членів команди.
  • Тривалість презентації кожної команди – 5 хвилин (за перевищення часу презентації журі нараховує команді штрафні мінус-бали).

Максимальна кількість балів за даний конкурс – 10 балів.
Оцінюється володіння німецькою мовою, вимова, артистичність, творчий підхід до виконання завдання.

ІІ. БЛІЦ-КОНКУРС «НАЙКМІТЛИВІШІ»
  • Усім учасникам команд ведучий задає по 2 запитання. Учасники по черзі повинні швидко відповісти: „JA“ або „NEIN“.

За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Оцінюється швидкість реагування на поставлене запитання, чіткість відповіді та правильність вимови.

IІІ. «КОНКУРС КАПІТАНІВ»
  • Капітани команд тягнуть жереб. Першим це робить представник тієї команди, у якої найменше балів.
  • Учасникам роздаються картки із запитаннями на тематику лінгвокраїнознавства Німеччини.
  • Згідно з результатами жеребкування капітани розкривають отриману картку і читають вголос запитання.
  • На обдумування відповіді учасник має 10 секунд.
  • Якщо капітан не знає відповідь на запропоноване йому запитання, або його відповідь неправильна, відповісти може капітан команди-суперниці та отримати додаткові бали.

Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.
Оцінюється знання предмету, володіння німецькою мовою і правильність відповіді.

ІV. «КОМАНДНИЙ ВИСТУП»
  • Командам пропонується по одному конверту, в яких знаходиться розрізаний на речення фабульний текст. Завдання полягає у тому, щоб як найшвидше розташувати речення в логічній послідовності.
  • По черзі команди презентують зібраний текст, виконуючи експромтом невелику театральну постановку, яка має максимально передати зміст тексту.
  • Право першою презентувати текст отримує та команда, яка раніше за всіх повідомить про свою готовність. Ця команда додатково отримує плюс один бал.

Максимальна оцінка – 10 балів.
Оцінюється: швидкість розташування тексту в логічній послідовності, якість його презентації, хороші навички усного мовлення.

Переможницею змагань є команда, яка набирає найбільшу кількість балів.

Учасники та переможці гри

18 березня 2010 року