Інтелектуальні ігри - «Creative-media»

Положення про інтелектуальну гру «Creative-media»

УЧАСНИКИ ГРИ:

Гра проводиться серед учнів 9-11-х класів.

Участь у грі беруть 5 команд.

Склад команди – 5 осіб.

Мета гри: розвиток творчих здібностей, комунікативних і аналітичних навичок.
Змагання проходить у три етапи і передбачає три конкурсні завдання.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:
  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.

ПРАВИЛА ГРИ:

І. БЛІЦ-ІНТЕРВ’Ю

Завдання конкурсу: створення портрету глядачів.

Для проведення конкурсу:

  • Командам виділяється час (5 хв.) для інтерв’ю глядачів.
  • За результатами проведеного інтерв’ю команди створюють (5 хвилин) і презентують (2 хвилини) портрет глядацької аудиторії.

Оцінюється швидкість інтерв’ювання (кількість опитаних), нестандартність підходу, оригінальність презентації результатів інтерв’ю, культура мовлення.
Максимальна кількість балів – 15.

ІІ. ЖУРНАЛІСТСЬКА ВІКТОРИНА
  • 5 запитань на знання сучасних ЗМІ, журналістів тощо.
ІІІ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ (домашнє завдання)

Завдання: підготувати презентацію молодіжної телепрограми.

  • Команди представляють пілотний проект молодіжної телепрограми.
  • Учасниками презентації обов’язково є «режисер», «оператор», «ведучий». Решта учасників визначаються командою.
  • Час презентації – 5 хвилин.

Оцінюється оригінальність ідеї, акторська майстерність, культура мовлення.
Максимальна кількість балів – 15.

Переможницею змагань вважається команда, яка набрала максимальну кількість балів.

Учасники та переможці гри

16 жовтня 2010 року 22 жовтня 2011 року 18 листопада 2011 року 24 листопада 2012 року 30 листопада 2012 року 16 листопада 2013 року 14 листопада 2015 року