Випускові кафедри - кафедра психології та педагогіки та кафедра іноземної філології та перекладу
Освітній процес
Перелік компонентів освітньо-професійної програми
Дисципліни циклу загальної підготовки (анотації):
- Педагогіка
- Загальне мовознавство
- Порівняльна типологія іноземної та української мов
- Педагогічна та професійна психологія
- Педагогічний контроль в системі освіти
- Дидактичні системи в освіті
- Методика виховання
- Методологія та організація наукових досліджень
Дисципліни циклу професійної підготовки (анотації):
- Проблеми комунікативної лінгвістики
- Практика усного та писемного мовлення іноземної мови
- Методика викладання іноземної мови
- Методика викладання зарубіжної літератури
- Сучасна література країн, мова яких вивчається
- Теорія літератури
- Сучасні освітні технології
- Соціолінгвістика
Вибіркові дисципліни (анотації):
- Педагогічна риторика
- Інтертекстуальність мовлення
- Інформаційні технології в освіті
- Соціальна та екологічна безпека діяльності
- Актуальні проблеми германістики
- Когнітивне та дискурсивне мовознавство
- Психологічний тренінг викладача
- Лінгвістичний аналіз художнього тексту
- Педагогічна майстерність
- Інтертекстуальність та інтердискурсивність мовлення
- Специфіка комунікації та дидактики в сучасному інформаційно-технологічному суспільстві
- Охорона праці в галузі та цивільний захист
- Теоретичні проблеми сучасної англістики
- Англійське академічне письмо
- Психологія вищої школи
- Аналітика наративного дискурсу
- Методичний тренінг
Після повного курсу навчання магістр наук з освіти, філолог, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури може займати первинні посади:
- директор кабінету (методичного, навчально-методичного);
- директор (начальник) професійного навчально-виховного закладу;
- директор навчальних закладів;
- директор (керівник) малого підприємства (у сфері освіти, культури);
- методист культурно-освітнього закладу;
- вчитель загальноосвітнього навчального закладу;
- молодший науковий співробітник (методи навчання);
- науковий співробітник (методи навчання);
- науковий співробітник-консультант (методи навчання)
- методист у ЗНЗ;
- вихователь-методист;
- інспектор-методист;
- інспектор з навчальної, виховної, методичної роботи;
- інспектор середніх спеціальних та професійно-технічних навчальних закладів;
- інспектор шкіл
- методист культурно-освітнього закладу.
Освітній процес проводиться в спеціалізованих кабінетах і лабораторіях.
Практична підготовка:
Метою практичної підготовки є розвиток у студентів вмінь здійснювати педагогічну діяльність у процесі викладання фахових дисциплін в освітніх закладах на базі сформованої в них педагогічної компетенції та знань, вмінь інтегрувати теоретичні знання із методикою викладання фахових дисциплін у фаховій підготовці студентів як майбутніх викладачів.
Базами практики виступають: Український коледж імені В.О. Сухомлинського. Київська гімназія східних мов №1, Новопетрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Вишгородської районної ради Київської області, ПЗНЗ «Ліцей Київського міжнародного університету».
Шляхом проведення зустрічей з представниками роботодавців і баз практичної підготовки здійснюється перегляд освітньої програми з метою внесення в освітній процес інноваційних змін, спрямованих на практичну орієнтованість програмних результатів навчання та професійного розвитку особистості в процесі підготовки висококваліфікованих магістрів з освіти, філологів та вчителів англійської мови та зарубіжної літератури.