Середня освіта (Мова й література (Англійська))

Термін навчання
  • магістр - 1 рік 10 місяців
Форма навчання
  • заочна

Випускові кафедри - кафедра психології та педагогіки та кафедра іноземної філології та перекладу

Освітній процес

Перелік компонентів освітньо-професійної програми

Дисципліни циклу загальної підготовки (анотації):

  • Педагогіка
  • Загальне мовознавство
  • Порівняльна типологія іноземної та української мов
  • Педагогічна та професійна психологія
  • Педагогічний контроль в системі освіти
  • Дидактичні системи в освіті
  • Методика виховання
  • Методологія та організація наукових досліджень

Дисципліни циклу професійної підготовки (анотації):

  • Проблеми комунікативної лінгвістики
  • Практика усного та писемного мовлення іноземної мови
  • Методика викладання іноземної мови
  • Методика викладання зарубіжної літератури
  • Сучасна література країн, мова яких вивчається
  • Теорія літератури
  • Сучасні освітні технології
  • Соціолінгвістика

Вибіркові дисципліни (анотації):

  • Педагогічна риторика
  • Інтертекстуальність мовлення
  • Інформаційні технології в освіті
  • Соціальна та екологічна безпека діяльності
  • Актуальні проблеми германістики
  • Когнітивне та дискурсивне мовознавство
  • Психологічний тренінг викладача
  • Лінгвістичний аналіз художнього тексту
  • Педагогічна майстерність
  • Інтертекстуальність та інтердискурсивність мовлення
  • Специфіка комунікації та дидактики в сучасному інформаційно-технологічному суспільстві
  • Охорона праці в галузі та цивільний захист
  • Теоретичні проблеми сучасної англістики
  • Англійське академічне письмо
  • Психологія вищої школи
  • Аналітика наративного дискурсу
  • Методичний тренінг

Після повного курсу навчання магістр наук з освіти, філолог, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури може займати первинні посади:

  • директор кабінету (методичного, навчально-методичного);
  • директор (начальник) професійного навчально-виховного закладу;
  • директор навчальних закладів;
  • директор (керівник) малого підприємства (у сфері освіти, культури);
  • методист культурно-освітнього закладу;
  • вчитель загальноосвітнього навчального закладу;
  • молодший науковий співробітник (методи навчання); 
  • науковий співробітник (методи навчання);
  • науковий співробітник-консультант (методи навчання)
  • методист у ЗНЗ;
  • вихователь-методист;
  • інспектор-методист;
  • інспектор з навчальної, виховної, методичної роботи;
  • інспектор середніх спеціальних та професійно-технічних навчальних закладів;
  • інспектор шкіл
  • методист культурно-освітнього закладу.

Освітній процес проводиться в спеціалізованих кабінетах і лабораторіях.

Практична підготовка:

Метою практичної підготовки є розвиток у студентів вмінь здійснювати педагогічну діяльність у процесі викладання фахових дисциплін в освітніх закладах на базі сформованої в них педагогічної компетенції та знань, вмінь інтегрувати теоретичні знання із методикою викладання фахових дисциплін у фаховій підготовці студентів як майбутніх викладачів.

Базами практики виступають: Український коледж імені В.О. Сухомлинського. Київська гімназія східних мов №1, Новопетрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Вишгородської районної ради Київської області, ПЗНЗ «Ліцей Київського міжнародного університету».

Шляхом проведення зустрічей з представниками роботодавців і баз практичної підготовки здійснюється перегляд освітньої програми з метою внесення в освітній процес інноваційних змін, спрямованих на практичну орієнтованість програмних результатів навчання та професійного розвитку особистості в процесі підготовки висококваліфікованих магістрів з освіти, філологів та вчителів англійської мови та зарубіжної літератури.