4 грудня 2010 року в Київському міжнародному університеті відбулась інтелектуальна гра «Як стати дипломатом» серед учнів 10–11-х класів м. Києва.
У своєму вступному слові проректор з питань довузівської підготовки професор Рудаківська С.В. ознайомила гостей зі спеціальностями, які є в Київському міжнародному університеті.
Світлана Вікторівна привітала усіх присутніх із початком інтелектуального змагання «Як стати дипломатом» в Інституті міжнародних відносин. Вона звернула увагу учнів, керівників і батьків на нові Правила прийому до КиМУ, а саме: випускники підготовчих курсів одержують додатково до 20 балів, якщо вступають на технічні або природничо-математичні спеціальності; на те, що призери МАН і Всеукраїнської олімпіади також одержують додаткові бали при вступі. У зв’язку з цим зростає роль довузівської підготовки, роль наших інтелектуальних конкурсів, «Універсіади», яка відбудеться 26 лютого, і Всеукраїнської олімпіади, завершальний етап якої проходитиме 26 березня.
Гра «Як стати дипломатом» є унікальною, тому що дозволяє зануритися в атмосферу міжнародних відносин.
Інтелектуальна гра «Як стати дипломатом» – це гра, яка охоплює коло питань, пов’язаних із дипломатією, історією міжнародних відносин і дипломатичним етикетом. Організатором гри виступили Центр довузівської підготовки й Інститут міжнародних відносин, зокрема, кафедра міжнародних відносин та зовнішньої політики.
Проректор з адміністративно-виховної роботи, завідувач кафедри міжнародних відносин та зовнішньої політики професор Зажигаєв Б.В. привітав учасників і побажав вдалої, цікавої гри і, звичайно, перемоги.
Серед команд було проведено жеребкування, яким визначалася країна, яку вони представляли у конкурсі «Дипломатичні переговори. Саміт». У цьому завданні командам пропонувалася проблемна ситуація у сфері міжнародних відносин, а саме «Саміт Україна – ЄС:питання безвізового режиму для України», яка стосується інтересів кількох держав (Україна, Франція, Великобританія, Німеччина, Польща, Литва).
Виступи представників країн-членів саміту звучали українською й англійською мовами (Польща – гімназія НПУ ім. М.П. Драгоманова, Франція – Ліцей КиМУ).
Усі команди продемонстрували обізнаність у питаннях, що обговорювалися, виявили ґрунтовні знання з англійської мови, лідерські здібності й командний дух. Про це свідчить і питання, які вони підготували своїм суперникам, наприклад:
Ще одне конкурсне завдання – домашнє, де команди мали представити колективний проект «Місце України у світі. Україна – держава, відкрита для міжнародного діалогу».
Чумаченко О.А. підвела підсумки інтелектуальної гри «Як стати дипломатом»
Назва команди: «Перспектива».
Директор: Балаба Світлана Олександрівна.
Керівник команди: Голод Наталія Андріївна.
Дипломанти в номінаціях «Дипломатична винахідливість», «Майбутній дипломат»
Назва команди: «YES».
Директор: Куца Світлана Василівна.
Керівник команди: Івкова Валентина Петрівна.
Дипломанти в номінації «Найкращий образ політичного діяча»
Назва команди: «Емісари».
Директор: Ілюшина Олена Олександрівна.
Керівник команди: Соболь Оксана Костянтинівна.
Дипломанти в номінаціях «Бачення перспектив входження України до Європейського Союзу», «Лідерські якості», «Обізнаність у сфері міжнародних відносин»
Назва команди: «Майбутні дипломати».
Директор: Хромченкова Наталія Миколаївна.
Дипломанти в номінаціях «Вміння відстоювати інтереси країн», «За знання англійської мови»
Назва команди: «Креатив».
Директор: Татуревич Микола Олександрович.
Керівник команди: Мельник Л.М.
Дипломанти в номінаціях «Риторичні уміння та ораторські здібності», «Яскравий інтелектуальний потенціал»
На завершення інтелектуальної гри всі команди провели символічне дипломатичне рукостискання.
Учасників команд, які посіли І, ІІ, ІІІ місце, нагородили відповідно дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів.
Усіх учасників гри відзначено сертифікатами, які надають пільги в оплаті за навчання на підготовчих курсах Київського міжнародного університету в розмірі 5 % і право на пільговий вступ до Університету.