Інтелектуальні ігри - «Creative-media»

Положення про інтелектуальну гру «Creative-media»

Учасники гри:

Гра проводиться серед учнів 9-11-х класів.

Участь у грі беруть 5 команд.

Склад команди – 5 осіб.

Мета гри: розвиток творчих здібностей, комунікативних і аналітичних навичок. Змагання проходить у три етапи і передбачає три конкурсні завдання.

Для участі у грі за тиждень до початку змагань капітан команди (школа) подає заявку на участь у грі за такою формою:

  • Назва команди, № школи, повна адреса школи.
  • Прізвища, імена, по батькові членів команди, домашня адреса, контактний телефон.
  • Прізвище, ім’я, по батькові тренера команди.
  • Прізвище, ім’я, по батькові директора школи, контактний телефон.

Правила гри:

І. Бліц-інтерв’ю

Завдання конкурсу: створення портрету глядачів.

Для проведення конкурсу:

  • Командам виділяється час (5 хв.) для інтерв’ю глядачів.
  • За результатами проведеного інтерв’ю команди створюють (5 хвилин) і презентують (2 хвилини) портрет глядацької аудиторії.

Оцінюється швидкість інтерв’ювання (кількість опитаних), нестандартність підходу, оригінальність презентації результатів інтерв’ю, культура мовлення. Максимальна кількість балів – 15.

ІІ. Журналістська вікторина

  • 5 запитань на знання сучасних ЗМІ, журналістів тощо.

ІІІ. Презентація (домашнє завдання)

Завдання: підготувати презентацію молодіжної телепрограми.

  • Команди представляють пілотний проект молодіжної телепрограми.
  • Учасниками презентації обов’язково є «режисер», «оператор», «ведучий». Решта учасників визначаються командою.
  • Час презентації – 5 хвилин.

Оцінюється оригінальність ідеї, акторська майстерність, культура мовлення. Максимальна кількість балів – 15.

Переможницею змагань вважається команда, яка набрала максимальну кількість балів.


Учасники та переможці гри