Реклама та PR

Спеціалізація «Реклама та PR»

Завданням спеціалізації є здобуття студентами додаткових спеціальних професійних знань з питань реклами та PR:

  • організація рекламних та PR-кампаній;
  • формування й підтримка іміджу компанії чи окремої людини;
  • здійснення інформаційно-комп’ютерного забезпечення рекламної діяльності та зв’язків із громадськістю;
  • налагодження супроводу діяльності організацій в Internet-просторі та соціальних мережах, моніторинг громадської думки в соціумі;
  • захиcт інтересів організацій в інформаційному полі, на міжнародному рівні зокрема.

Дисципліни спеціалізації:

  • медіарілейшенз;
  • менеджмент зв’язків з громадськістю;
  • організація роботи редакції в умовах ринкової економіки;
  • журналістська майстерність;
  • рекламознавство та мультимедійні засоби реклами;
  • проблематика ЗМІ;
  • спічрайтинг, копірайтинг і дизайн;
  • поглиблене вивчення іноземних мов (англійська).
30 11/2017
12:00
Зустріч
11 11/2017
12:00
Зустріч
Музика, як спосіб комунікації
Гість: ФОЗЗІ (Олександр Сидоренко)
24 10/2017
12:00
Зустріч