Позиціонування та брендинг в туризмі

Спеціалізація: «Позиціонування та брендинг в туризмі»

Завдання спеціалізації полягає в отриманні студентами додаткових спеціальних професійних знань з питань формування та просування туристичного продукту:

  • володіння інструментами формування характеристик турпродукту;
  • проведення оцінки конкурентних позицій туристичного підприємства;
  • володіння знаннями побудови карти позиціонування туристичного продукту;
  • узгодження стратегії позиціонування туристичного продукту з елементами комплексу маркетингу;
  • дослідження ресурсів туристичного підприємства

Дисципліни спеціалізації:

  • менеджмент SPA & Welness індустрії;
  • бенчмаркінг;
  • ЮНЕСКО: об’єкти туризму;
  • іміджологія в туристичному бізнесі;
  • технологічні основи гостинності;
  • просування туристичних об’єктів;
  • брендинг-технології туристичного продукту;
  • розроблення гастрономічного бренду;
  • просування в сфері гостинності.
30 11/2017
12:00
Зустріч
11 11/2017
12:00
Зустріч
Музика, як спосіб комунікації
Гість: ФОЗЗІ (Олександр Сидоренко)
24 10/2017
12:00
Зустріч