Випускова кафедра - кафедра соціальних комунікацій та аудіовізуального мистецтва.
Перелік компонентів освітньо-професійної програми
Дисципліни циклу загальної підготовки (анотації):
- Історія України
- Історія української культури
- Українська мова за професійним спрямуванням
- Філософія
- Іноземна мова
- Політологія
- Історія зарубіжної літератури
- Історія української літератури
- Сучасна українська література
- Історія української та зарубіжної журналістики
- Основи ПР
- Практичний курс української мови
- Сучасна українська мова
- Соціологія масової комунікації
- Основи наукових досліджень в журналістикознавстві
- Сучасні інформаційні та комунікаційні системи
- Медіапланування
- Медіаправо
- Журналістикознавство
Дисципліни циклу професійної підготовки (анотації):
- Методика збору, обробки та поширення інформації
- Теорія і методика журналістської творчості
- Медіабезпека (безпека життєдіяльності журналіста)
- Міжнародна журналістика
- Практична стилістика
- Агенційна журналістика
- Іноземна мова (за проф. спрям.)
- Журналістська майстерність
- Журналістські жанри
- Теорія твору і тексту
- Вступ до спеціальності
- Редагування медіатекстів
- Проблематика ЗМІ
- Медіаменеджмент та медіамаркетинг
Вибіркові дисципліни (анотації):
- Антична література та література Епохи Відродження
- Давня українська література
- Зарубіжна література XVIII-XIX століття
- Українська література XVIII-XIX століття
- Зарубіжна література ХХ століття
- Українська література ХХ століття
- Сучасна зарубіжна література
- Сучасна українська література
- Мультиплікація
- Комп’ютерний дизайн
- Мистецтво телерепортажу
- Мистецтво відеоблогерства
- Шоуранерство
- Кліпмейкерство
- Мобільна журналістика
- Літературний стиль
- Брендінг
- Іміджелогія
- Копірайтинг
- Спічрайтинг
- Техніка усного мовлення в ефірних ЗМІ
- Медіакритика
- Телережисура
- Політичний піар
- Екстремальна журналістика
- Історичні фейки ЗМІ
- Медіапсихологія
- Конфліктологія
- Робота журналіста в кадрі
- Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Крос-медійна журналістика
- Видавничий менеджмент
- Організація роботи редакції в умовах ринкової економіки
- Організація рекламних та PR-заходів
Освітній процес проводиться в спеціалізованих аудиторіях.
Студенти спеціальності "Журналістика" проходять практичну підготовку в:
- Національна спілка журналістів України
- Київський осередок Національної спілки журналістів України
- ТОВ «Кінокомпанія Гагарін Медіа»
- Телеканал ICTV
- Новий канал
- ТОВ «Волна Фільм»
- Навчально-виробнича телестудія КиМУ
- КП «Міська ТРК «Славутич»
- ТОВ «Президент фільм Україна»
- ТОВ «5 канал ТВ»
Практична підготовка здійснюється відповідно до «Положення про порядок проведення практичної підготовки студентів КиМУ».
Практична підготовка студентів Навчально-наукового інституту охоплює низку видавництв редакцій газет і журналів, провідних PR-агенцій, телеканалів, продакшн-студій, є складовою освітнього процесу і допомагає студентам закріпити теоретичні знання, поглибити практичні навички та отримати досвід у межах майбутньої спеціальності.
- Навчально-ознайомча практика студентів є обов’язковою складовою освітнього процесу та передбачає поглиблення і закріплення набутих у процесі навчання теоретичних знань, набуття досвіду ділового спілкування, підготовка до самостійної роботи на посадах, передбачених рівнем підготовки фахівця за спеціальністю 061 Журналістика;
- Завданнями навчальної практики є вивчення досвіду роботи редакції газети, телерадіокомпанії або PR- та рекламного агентства/установи, закріплення практичних умінь зі створення інформаційних і аналітичних жанрів,написання власних матеріалів в інформаційних і аналітичних жанрах;
- Під час проходження виробничої практики студенти повинні зібрати й опрацювати необхідний аналітичний матеріал, набути професійні вміння та навички, які допоможуть студентам у подальшій практичній діяльності, зокрема:
- вироблення професійних навичок на базі ЗМК, в якому проводиться практика
- ознайомлення з формами масової та колективної роботи в редакції або компанії
- участь в організаційно-масових заходах редакції або компанії
- виступи в пресі або ефірі з власними матеріалами з урахуванням специфіки виду ЗМК
- проведення власної дослідницької роботи щодо забезпечення діяльності певного виду ЗМК з подальшим використанням результатів у кваліфікаційно-випускній бакалаврській роботі
Після повного курсу навчання випускники можуть займатися:
- зв’язками з громадскістю
- журналістикою (політичною, громадською, військовою, спортивною тощо)
- ведучим телеефірів
- створювати рекламний та мультимедійний контент
- обіймати посаду прес-секретаря
- SMM-менеджментом
- Брендингом та дизайном реклами
- іміджмейкінгом
- спічрайтингом
Після повного курсу навчання фахівець із журналістики може займати первинні посади:
- Диктора і ведучого телепрограм
- Тележурналіста
- Журналіста
- Кореспондента
- Фотожурналіста
- Фахівця з PR
- Фахівця з медіадизайну
- Спічрайтера
- Медіатехнолога
- Медіаменеджера
Представники роботодавців:
- Київська спілка НСЖУ
- ТРК «Альта» (м. Переяслав-Хмельницький)
- ТОВ «Телерадіокомпанія «Град»